Clicky

ارزان ترین ضبط های ماشین فلش خور

داشتن یک سیستم برای پخش موسیقی با کیفیت یکی از اولویت های خودرو است. زیرا زمان زیادی را در اتومبیل می گذرانیم و تنها چیزی که می تواند گذر این زمان را ناملموس کند، گوش دادن به صدای خوش موسیقی های دلخواه ماست. در بین امکاناتی که برای یک ضبط خوب می توان در نظر داشت، امکان اتصال فلش(USB) به عنوان یک ورودی، علاوه بر ورودی های دیگر است. از این رو در این مطلب به معرفی چند ضبط با کیفیت که این قابلیت را دارند، پرداخته ایم. با مطالعه این مطلب با ارزان ترین ضبط های با کیفیت آشنا خواهید شد و راهنمای خوبی برای خرید پخش خودرو است.

 

 

SHERWOOD SH-263

این ضبط قابلیت پخش فرمت های WMA، mp3 و WAV را دارد و حداکثر قدرت صدای خروجی ۴*۵۵ وات است. این ضبط قابلیت جدا شدن از پنل،‌قابلیت اجرای CD و خروجی مستقیم ساب ووفر را ندارد. در عوض دارای پورت های usb ،‌aux  و SD card است. 
این محصول در  سایت فروشگاه پاورز به فروش می رسد و ۱۲ ماه گارانتی می شود.


 

 

SHERWOOD SH-415

یکی دیگر از محصولات شرکت شروود  که قیمت آن جزو کمترین ها قرار دارد مدل SH-415 است. این مدل قابل جدا شدن از پنل و دارای پورت های SD card، usb و Aux است. می توانید به این دستگاه فلش وصل کنید و از روی CD آهنگ پخش کنید. فرمت هایی که در این دستگاه اجرا می شوند، WMA ، mp3 و WAV است. حداکثر قدرت صدای خروجی ۴*۶۰ وات است. ریموت کنترل، فیش فابریکی، کاور پنل و دفترچه راهنما از لوازم جانبی این محصول هستند. این ضبط را با قیمتی مناسب همراه با ۱۲ ماه گارانتی از فروشگاه پاورز خریداری نمایید.


 

 

Carozeria crx-6500MD

از جمله قابلیت های این ضبط، امکان جدا شدن از پنل ، اتصال فلش و کابل Aux است. در این دستگاه پورتی برای SD card هم فراهم شده و قابلیت اجرای CD را نیز دارد. این مدل، فاقد بلوتوث و خروجی مستقیم ساب ووفر است. فرمت های WMA، WAV و mp3 در این دستگاه امکان پذیر است و حداکثر قدرت خروجی صدا در آن ۴*۵۰ وات است.
 این ضبط در فروشگاه پاورز به فروش می رسد و ۱۲ ماه گارانتی دارد. 


 

 

Carozeria crx-990M

محصول دیگری از شرکت کاروزریا که با قیمتی مناسب، نیاز شما برای داشتن یک سیستم صوتی خوب را برآورده می کند. این مدل دارای پورت های usb، Aux، SD card است و در صورت تمایل می توانید این ضبط را از پنل جدا کنید. حداکثر قدرت صدای خروجی ۴*۵۰ وات است و این دستگاه خروجی مستقیم ساب ووفر دارد.  این محصول را می توانید از فروشگاه پاورز با ۱۲ ماه گارانتی تهیه نمایید. 


 

 

KENWOOD KMM-104

این دستگاه پورت usb   و Aux  دارد و برای کاربران امکان جدا کردن پنل وجود دارد. در این دستگاه پورتی برای SD card و بلوتوث ندارد. حداکثر قدرت صدای خروجی در آن ۴*۵۰ وات و خروجی مستقیم برای ساب ووفر دارد. سیستم عامل سازگار با این ضبط، ‌اندروید است. این ضبط با قابلیت پخش WMA،‌ mp3 و WAV در فروشگاه پاورز به فروش می رسد و دارای ۱۸ ماه گارانتی نت الکترونیک است.


 

 

JVC KD-X141M

این مدل از برند JVC قابلیت جدا شدن از پنل، اتصال usb و Aux را دارد. با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد و  حداکثر قدرت صدای خروجی ۴*۵۰ وات است. این دستگاه قابلیت خواند CD را ندارد و فاقد پورت SD card و بلوتوث است. فرمت های WMA ،‌ WAV و mp3 به خوبی در این دستگاه اجرا می شوند. این مدل خروجی مستقیم ساب ووفر هم  دارد. این ضبط را می توانید از فروشگاه پاورز خریداری کنید. این محصول توسط مه وار الکترونیک به مدت ۱۲ ماه گارانتی می شود. 


 

 

SONY DSX-A100UW

این محصول از شرکت سونی، بجز رادیو می تواند فرمت های صوتی دیگر مانند WMA ، mp3 و AAC را به خوبی پخش نماید. این دستگاه با سیستم عامل اندروید سازگاری داشته و می توانید با اتصال گوشی اندروید به ضبط، در فایل ها جستجو کنید و به آهنگ های دلخواه تان گوش دهید. امکان اتصال فلش به درگاه usb این دستگاه و اتصال کابل Aux وجود دارد. این پخش کننده پر قدرت، دارای خروجی مستقیم ساب ووفر است. در کل می توان گفت این ضبط نسبت به قیمتی که دارد بسیار پرقدرت بوده و می تواند همه نیاز های ضروری کاربرانش را فراهم کند. این مدل ضبط شرکت سونی را می توانید از فروشگاه پاورز با یکسال گارانتی شرکت بازرگانی ایران خریداری نمایید. 


 

 

 

SONY DSX-A110U

با این دستگاه علاوه بر رادیو می توانید فرمت های صوتی WMA ، mp3 و AAC را پخش نمایید. پورت های usb  و Aux موجود روی این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا فلش مموری خود را به دستگاه متصل کرده و از این طریق آهنگ ها را پخش کنید و یا اینکه از طریق Aux یا موبایل تان آهنگ پخش کنید. غیر از آن می توانید موبایل خود را به ضبط ماشین وصل کرده و به جستجو میان فایل ها یا کارهای دیگر بپردازید. خروجی مستقیم ساب ووفر و امکان جدا شدن ضبط از پنل، در این دستگاه وجود دارد. به طور کلی می توان گفت با قیمتی مناسب ،‌این دستگاه تمام نیاز های کاربران برای داشتن یک پخش قوی را تامین می کند. این ضبط را با یک سال گارانتی می توانید از فروشگاه پاورز تهیه کنید.


 

 

JVC KD-X152

یکی دیگر از ضبط های فلش خوری که می توانیم جزو ارزان ترین ها به شما معرفی کنیم،‌ مدل KD-X152 از شرکت JVC است. این دستگاه علاوه بر فلش به شما این امکان را می دهد تا موبایل خود را به آن وصل کنید و آهنگ های مورد علاقه تان را از روی موبایل پخش کنید. اما پورت SD card و بلوتوث ندارد که البته نبود آن ها از کیفیت این دستگاه کم نمی کند. حداکثر قدرت صدای خروجی در این ضبط ۴*۵۰ وات است. فرمت های رایج صوتی در این دستگاه قابل پخش است و در صورتی که بخواهید می توانی آن را از پنل جدا کنید. در صورتی که تمایل به خرید این دستگاه دارید می توانید از طریق سایت فروشگاه پاورز اقدام نمایید.


 

 

Pioneer MVH-S105UI

این دستگاه دارای خروجی  RCA در پشتش است که امکان اتصال یک یا چند ساب ووفر یا تقویت کننده را برای شما فراهم می کند. حداکثر قدرت صدای خروجی در این دستگاه ۵۰ وات است. در صورتی که بخواهید می توانید آن را از پنل جدا کنید. امکان وصل کردن فلش و کابل Aux وجود دارد. مانند همه ضبط های دیگر قابلیت اجرای فرمت های mp3، WMA و WAV را دارد. این دستگاه را می توانید از سایت پاورز خریداری نمایید و از یکسال گارانتی پایونیران بهره مند شوید.
 

 

رضادعاگوئی گفت:
۰۹۱۷۹۱۵۶۰۸۴
اصغری گفت:
چرا نرخ کالا را ننوشته اید؟ اگر می نوشتید مشتری بیشتری داشتید.
عباس مقدم گفت:
سلام ، لطفا قیمت پخش شروود مدل SH-263 را بقرمایید
با سپاس
محمد گفت:
کاش قیمتها رو هم کنارش مینوشتین

محمد گفت:
کاش قیمتها رو هم کنارش مینوشتین

حسین گفت:
خوب این ضبط خیلی ارزون
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش