Clicky

ضبط ماشین ، 10 مدل برتر تا سال 2018

10 ضبط ماشین برتر

41 ساعت را صرف تحقیق ، ویدئوگرافی و ویرایش این پروژه کرده ایم تا بهترین ضبط ماشین معرفی شده ، در جهان را برای شما ، معرفی کنیم. تا تجربه ی گوش دادن به موزیک از طریق یکی از استریوهای مدرن خودرو ، در طی رانندگی ، برای خود فراهم کنید.انتخاب های ما ، دارای صفحه های لمسی بزرگ و سازگاری گسترده با بسیاری از قالب های صوتی و دستگاه های تلفن همراه است ، که این دستگاه های استریو ، حتی مسافران بداخلاق را نیز جذب خود میکند و آنها را در طی سفر ، سرگرم نگه میدارد.وقتی که کاربران ، منابعی مستقلی که ما معرفی میکنیم ، خریداری میکنند ، درصدی را برای کمک به کار خود و  به عنوان حق کمیسیون خود از آنها ، دریافت میکنیم.

10- Pioneer DEH-X4900BT

Pioneer DEH-X4900BT ، یک ضبط ماشین ضد سرقت است ، که با اکثر کنترل کننده های صوتی چرخشی سازگاری دارد و کنترل این ضبط ماشین ، بصورتی است که بدون اینکه تمرکز شما ، در حین رانندگی ، از بین برود ، انجام میشود.اما بلوتوث آن، نسبتا ، محدود است.

  • روشنایی کم ، 10 درجه ای
  • تقویت کننده ی mosfet که باعث صرفه جویی در انرژی میشود.
  • دستورالعمل های استفاده از این ضبط ماشین، کمی گیج کننده است.

برند: Pioneer

مدل : DEH-X4900BT

وزن : 3.1 پوند

رتبه بندی : 5/4.7

Pioneer DEH-X4900BT

9- Kenwood DPX502BT

DPX502BT میتواند ، قالب های صوتی WMA ، AAC ، MP3 ، FLAC و WAV را پخش کند ، در حالی که برچسب ID3 ، تنها عناوین آهنگ های مختلف و اطلاعات آلبوم ها را روی صفحه ی نمایش خود ، نشان میدهد.این ضبط ماشین ، یک میکرفون دارد که به شما این اجازه را میدهد که تماس های تلفنی خود را بدون استفاده از دست و واضح داشته باشید.

  • قیمت این ضبط ماشین ، مقرون به صرفه است.
  • میتواند به صورت همزمان ، دو گوشی را جفت کند.
  • صفحه ی نمایش ، آن در برابر نور خورشید ، مقاوم است.

برند: Kenwood Package X1

مدل : 0019048214508

وزن : 4.5 پوند

رتبه بندی : 5/3.8

  DPX502BT

8- Sony MEX-N5200BT

ضبط ماشین Sony MEX-N5200BT ، دارای روشن کننده ی پویای دو بخشی با قابلیت هماهنگ سازی صداست ، که تا 35000 هزار ترکیب رنگی مختلفی را نمایش میدهد که هماهنگی کاملی با نوع موسیقی که پخش میشود ، دارد.

  • دارای چشم های نرم افزاری برای کنترل صداست.
  • دارای خروجی نیروی 55 واتی است.
  • اتصال usb ، نسبتا کند است.

برند : سونی

مدل : MEX-N5200BT

وزن : 3.6 پوند

رتبه بندی : 5/3.5

Sony MEX-N5200BT

7- Boss 508UAB

با میزان صدایی که میخواهید ، آهنگ مورد علاقه خود را در بزرگراه و خیابان های کوچک ، بصورت مقرون به صرفه ، گوش کنید.این استریو ، قابلیت اتصال با بلوتوث را دارد و ترکیبی از رادیوی AM/FM است . این دستگاه ضبط ماشین، دارای پورت USB ، شکاف کارت SD  و قابلیت اتصالی بی نظیر است که میتواند هرگونه محتوای صوتی را پخش کند.

  • قابلیت کنترل از راه دور
  • سه سال گارانتی
  • نصب این استریو ،زمان بر است.

برند : BOSS Audio

مدل : 508UAB

وزن : 3.4 پوند

رتبه بندی : 5 /3.9

6-  Alpine CDE-W265BT

ضبط ماشین Alpine CDE-W265BT ، دارای صفحه ی نمایش دو لایه ی روشن ، با فونت درشت و روشنایی متغییر رنگ است ، بنابراین میتوانید جزئیات هر آهنگ در حال پخشی را به راحتی ، مشاهده کنید.یک برابرکننده ی پارامتریک نه باندی ، با فرکانس بالایی که در اختیار شما قرار میدهد ، میتوانید کنترل بیشتری روی سیگنال های صوتی داشته باشید.

  • عملکرد سه گانه ی متقاطع
  • با رادیوی ماهواره ای siriusxm کار میکند.
  • میکرفون این ضبط ماشین، دوام کمی دارد.

برند : Alpine

مدل : CDE-W265BT

وزن : 5.5 پوند

رتبه بندی: 5/ 3.8

5-  Atoto A6

تنظیمات Atoto A6 ، با همه ی این ضبط های ماشین نامبرده ، فرق دارد و زمان راه اندازی آن ، بسیار سریع است و زمان راه اندازی آن ، تنها 2 ثانیه طول میکشد ، سیستم عامل آن ، مبتنی بر اندروید است و بلافاصله پس از استارت خودرو ، صفحه ی نمایش آن ، روشن میشود.متاسفانه این استریو ، CD  یا  DVD را پخش نمیکند.

  • سیستم عامل آن ، به آسانی بروزرسانی میشود.
  • دارای صفحه ی نمایش 7 اینچی است.
  • سیستم کنترل صدای آن ، بسیار ضعیف است.

برند: ATOTO

مدل : A62711PB

وزن : 3.5 پوند

رتبه بندی : 5 / 4.4

4- Kenwood DDX774

ضبط ماشین Kenwood DDX774 ، میتواند همزمان با 5 دستگاه بلوتوث ، جفت شود ، بطوریکه به آسانی بتواند ، آهنگ های مورد علاقه ی اعضای خانواده و دوستان را در طی سفرهای طولانی مدت ، پخش کند.عملیات موتوری کردن ، این اجازه را به شما میدهد که تا 6 مرحله ، تنظیم زاویه انجام دهید.

  • روشنایی کلید آن ، متغییر است.
  • میتوان بمی صدا را افزایش داد.
  • مدت زمان افزایش نیروی آن ، طولانی است.

برند : Kenwood

مدل : DDX774BH

وزن : 7 پوند

 رتبه بندی : 5 / 4

3- Pioneer AVH-X490BS

برای تجربه ی گوش دادن همه جانبه ، ضبط ماشین Pioneer AVH-X490BS ، یک انتخاب مهیج است.استفاده از تکنولوژی هماهنگی زمانی ، باعث میشود که تمام صداهای تولید شده توسط بلندگوی وسیله ی نقلیه ، بدون در نظر گرفتن محلی که خودرو در آنجا قرار دارد ، بصورت همزمان به گوش شنونده برسد.

  • فایل های صوتی را بدون هیچ اتلاف داده ای پخش میکند.
  • دارای پورت USB برای شارژ تلفن های همراه.
  • صفحه ی نمایش موتوریزه شده.

برند: Pioneer

مدل : AVH-X490BS

وزن : 5.9 پوند

رتبه بندی : 5 / 4.7

2- Jensen VX7020

ضبط ماشین Jensen VX7020 دارای یک صفحه ی LCD  فیلمی نازک 6.2 اینچی ، برای تجربه ی مشاهده ای با کیفیت بسیار بالا ، بدون در نظر گرفتن جایی که هستید ، است.یک رابط کاربری بصری ، این امکان را به شما ارائه میدهد که با یک صفحه ی لمسی یکپارچه ، انواع برنامه های رادیویی را از صفحه ی اصلی آن ، کنترل کنید.

  • امکان بلوتوث
  • به منظور پخش DVD ساخته شده است.
  • امکان جهت یابی و پخش آن بصورت صوتی.

برند: Jensen

مدل : VX7020

وزن : 6.3 پوند

رتبه بندی : 5 / 4.8

1- Sony XAV-AX100

ضبط ماشین Sony XAV-AX100 ، با Apple CarPlay و Android Auto سازگار است ، این ضبط ماشین ، میتواند  با استفاده از گوشی های هوشمند و فرمان های صوتی ، اطلاعات مسیر و اطلاعات ترافیکی را در اختیار شما قرار دهد ، میتواند با مخاطبین شما تماس برقرار کند و پخش صوتی شما را کنترل کند و در نهایت اینکه ، استفاده از دست را برای اینکارها ، به حداقل برساند.

  • برابر کننده ی 10 بانده ی یکپارچه
  • سه خروجی برای ساب ووفر
  • تنظیم کننده ی آن ، بصورت پویا عمل میکند.

برند : سونی

مدل : XAV-AX100

 وزن : 4.2 پوند

رتبه بندی : 5 / 4.9

با ضبط های ماشین خود ، دوست شوید

ممکن است در گروه دوستان خود ، جزو افراد باشید که حتی اگر همه سالن سینما را ترک کنند ، واین فیلم برای همه ی افراد بیرون سینما ، خسته کننده باشد ، ولی شما از این فیلم ، خسته نخواهید شد.

CD ، MP3  یا هر فایلی که از طریق ضبط ماشین پخش میشود ، مانند فیلم سینمایی است و اکثر ضبط های ماشینی که به عنوان بسته ای استاندارد روی خودروی شما ، نصب شده اند ، مثل دوستان شما هستند.تمام اطلاعات به این ضبط ماشین وارد میشود ولی آنچه را که نشان میدهد ، تنها پوسته ای از اطلاعات اصلی است.

یک ضبط ماشین خوب مانند منتقد یک فیلم خوب است ، که بینش شما را در مورد فیلم هایی که تا بحال دیده اید ، بهتر و قوی تر میکند.

سیگنال را از یک منبع معین دریافت میکند و آنها را به اطلاعات دیجیتالی تبدیل میکند که مثل آهنربا در بلندگوهای شما ، پخش میشود و صداهای خاصی را به گوش شنونده میرساند.

بهترین منتقدان ، نه تنها چشم شما را از طریق دیدن فیلم ، باز میکنند ، بلکه جهت دیگری از فیلم ها ، کتاب و تجربیات و حتی منتقدان دیگر را به شما نشان میدهند و آنها را تحسین میکنند.حتی میتواند آن را مانند یک صفحه ی نمایشی لمسی خوب در سیستم منو و جهت یابی در نظر بگیرید.

صفحه ی نمایش لمسی ارزان قیمت ، مانند یک دوست پر حرف و کم عقل است که با آن دچار مشکل میشوید.به نظر نمیرسد که آنها ، بخواهند چیزی را بدانند و هرگز به نحوی که شما از آنها انتظار دارید ، واکنش نشان نمیدهند.آنها واقعا آزار دهنده هستند.

اما یک صفحه ی لمسی باکیفیت ، قبل از اینکه شما کاری انجام دهید ، میداند که چه میخواهید ، و 5 تا بهترین سیستم های منوی صفحه نمایش لمسی ، که کاربران ، تجربه کار با آن را دارند ، را در اینجا ، بیان کرده ایم.

ساخت یک دیوار خوب ،ارزش انتظار کشیدن را دارد.

بیایید یک تصویر را تصور کنیم : شما به یک فروشگاه کوچک میروید که ضبط ماشین خودرو ، میفروشد.این جریان متناوب ، کمی بیش از حد ، خود را نشان میدهد ، و اتاق بصورت مبهمی با موکت های قدیمی و فلزی ، فرش شده است.

سیستم های ضبط ماشین در سراسر فروشگاه ، Hall & Oats را پخش میکنند ،اما این یک آلبوم بسیار قدیمی است که نمیتوانید آن را بشناسید.

ناگهان ، یک فروشنده با لباس ارزان قیمت ظاهر میشود و نام فروشگاه روی سینه اش ، گلدوزی شده است . او خیس عرق است.باتوجه به اینکه فروشگاه ، سرد است ، او خیلی عرق کرده است . او به شما خوش آمد میگوید و شما به او پاسخ میدهید.

او بسیار امیدوار میپرسد که "دنبال چه چیزی میگردید؟"

شما به تردید پاسخ میدهید که "میخواهم ضبط ماشین خودروی خود را ارتقا دهم."

پوزخند آگاهانه ای که روی صورتش ظاهر میشود ، شیطانی است ، پشت او دیواری ، شروع به باز شدن میکند و حداقل 100 ضبط خودرو ، در پشت این دیوار وجود دارد ، که همه ی آنها در یک طیف قیمت هستند و ظاهر آنها ، کمی با هم متفاوت است.

فروشنده ی خندان ، بصورت دیوانه وار به دکمه ای ضربه میزند  و تمام ضبط های ماشین روی دیوار ، بصورت همزمان ، آهنگ Hall & Oats را پخش میکنند.هیچ کدام از آنها ، صدای این ضربه را پخش نمیکنند.

شما از فروشگاه خارج میشوید ، اما به هدف خود نرسیده اید.

مرد فروشنده میدانست که شما ، آماده ی تصمیم گیری خاصی برای خرید ضبط ماشین نیستید ، بنابراین ،او شما را دست خالی فرستاد. چیزی که قبل خرید ضبط ماشین ، لازم دارید این است که از خود بپرسید که ضبط ماشین جدیدی که میخواهید باید چگونه باشد و چقدر فضا در خودروی شما ، بگیرد.

اگر شما ، یک ضبط ماشینکوچک با اسلات استاندارد یا صدای بلند ، انتخاب های شما ، محدود است.شما میتوانید فضایی را برای نصب یک صفحه ی نمایش جهت یابی در نظر بگیرید و بسته به اجزای مرتبط با آن ، انتخاب های شما ، بصورت قابل توجهی افزایش می یابد.

با افزایش قیمت ، مطمئن باشید که دلیل این افزایش قیمت ، ویژگی هایی که شما میخواهید.

سپس دوباره به فروشگاه ، بازگردید ، از فروشنده بخواهید که آهنگ مبهم Hall & Oats را بگذارد و به او بگویید که دقیقا ، چه میخواهید.

باتوجه به  تقاضا : چگونه سیستم صوتی ، خودکار شد

خیلی دور از انتظار نبود که اجزای صوتی به ماشین اضافه شود.اولین واحد صوتی که ساخته شد ، واحد صوتی بزرگی بود که توسط براداران گالوین ساخته شد (با نام تجاری موتورلا ، منتشر شد).

این سیستم صوتی ، بقدری بزرگ بود که حتی نمیتوانست در مجاورت راننده ، قرار بگیرد ، به همین دلیل ، توسط سیستم کنترل از راه دور ، کنترل میشد.این اتفاق در سال 1930 افتاد و هزینه ی رادیو ، تقریبا یک چهارم ارزش خود ماشین بود.

رادیوی FM ، در دهه ی 1950 ، به همراه یک سیگنال که از FM به AM   تغییر میکرد ، پا به عرصه گذاشت.این بزرگترین توسعه در دهه ی 1950 بود ، که در نهایت بسیار احمقانه بود : یک دستگاه پخش کننده وینیل در ماشین.

فکر میکنید که حذف CD  کار اشتباهی بود ؟ اگر موافقید ، پس ، Chubby Checker را با سرعت 50 مایل بر ساعت در جاده ای در سطح شهر ، گوش دهید.این تکرار موسیقی ، بسرعت موجب تشنج میشود.

هشت ترک ، در دهه ی 1960 منتشر شد ، نوارهای کاست در دهه ی 1970 و پخش کننده های CD  در دهه ی 1980 ، منتشر شدند ، هر چند که زمان زیادی برد که قیمت اینها ، پایین بیاید تا هر کس بتواند اینها بخرد.در حال حاضر ، CD  ها در روزهای آخر عمر خود ، در جنگی با سیستم های موسیقی قابل حمل هستند.

اگر آنها ، آنچه را که بازار میخواهد ، برآورده کنند ، به معنای پایان کار ضبط های ماشین خواهد بود ، مخصوصا اینکه ، میدانیم که صوت و تصویر با هم در این سیستم ها ، یکپارچه میشوند و به وسیله ی تفریحی خوبی تبدیل میشوند.

در حال حاضر ، ضبط های ماشینی داریم که بدلیل دوامی که داشته اند ، برای ما ، عزیزند.

      منبع : https://wiki.ezvid.com

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش