Clicky

معرفی Pioneer MVH-S105UI

پخش‌کننده‌ی خودروی «MVH-S105UI» از محصولات کمپانی «پایونیر» (Pioneer) است. این محصول با امکانات و ویژگی‌های جالبی طراحی شده است. در صورتی که مایل باشید فایل‌های موجود در MP3 Player خود را از ضبط خودرو بشنوید، می‌توانید با استفاده از پورت AUX این مدل، پخش‌کننده‌ی موسیقی‌تان را به آن متصل کنید.MVH-S105UI به یک عدد پورت USB مجهز است که از طریق آن می‌توانید فلش‌مموری خود را به آن متصل کرده و از فایل‌های دلخواهتان در خودرو استفاده کنید،برای پخش فایل‌ها از این دستگاه می‌توانید از فلش‌مموری یا گوشی خود استفاده کنید. برای راحتی کاربران، این پورت در قسمت جلویی بدنه‌ تعبیه شده است.سیستم‌عامل سازگار با این دستگاه، اندروید و iOS هستند

می‌توانید با اتصال تلفن همراه از طریق کابل و اپلیکیشن پایونیر فایل‌های صوتی موجود در آن را به پخش بگذارید.

فرمت‌های صوتی WMA - WAV - MP3 در این مدل پشتیبانی می‌شوند تا کاربران به‌راحتی از فایل‌های موردنظر خود استفاده کنند.بیشینه‌ توان خروجی این دستگاه 4 × 50 وات بوده و کیفیت آن 24 بیتی است که باعث می‌شود صدای پخش‌شده از قدرت و کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش