Clicky

سوالات متداول برای انتخاب سیستم صوتی ماشین 1

سوالات متداول برای انتخاب سیستم صوتی ماشین 1

آیا می توان از بلوتوث برای برقرای تماس تلفنی و پخش موسیقی در رادیوپخش ماشین استفاده کرد؟

به طور کامل و حتی بیشتر از انچه فکر کنید می توانید اینکار را انجام دهید.اساسا بلوتوث به عنوان یک پل ارتباطی بین سیستم ضبط ماشین و گوشی شما عمل می کند.در مولتی مدیا های دارای بلوتوث میتوان  موسیقی دلخواه موجود در تلفن همراه  خود را از طریق بلوتوث رادیوپخش و تلفن همراه کنترل نمود.این امکان در صورتی میسر میشود که مولتی مدیای شما  گزینه BT AUDIO را دارا باشد.در غیر این صورت شما میتوانید فقط تماسهای صوتی تلفن همراه خود از طریق رادیوپخش خود  کنترل نمایید.

بلندگوهای فابریک خودرو می توانند یک سیستم صوتی با قدرت بالا را پشتیبانی کنند؟

بلندگوی خودرو باید بتواند خروجی ضبط ماشین را پشتیبانی کند اما محدودیت عملکرد دارند.کیفیت پخش صدای بلندگوها در پخش موسیقی ارزش بالایی دارد.بنابراین به شما توصیه می شود اگر می توانید اسپیکر متناسب با سیستم خوب تهیه کنید.

دستگاه پخش فابریک ماشین چقدر قدرت دارد؟

درحالی که برای بسیاری از سیستم های وسایل نقلیه رتبه بندی نداریم ولی می توانیم بگوییم که سیستم های فابریک خودرو قدرت کمتر از سیستم های موجود در بازار دارند.برای مثال یک سیستم فابریک 100 واتی احتمالا شامل 4 کانال 25 وات است که در کارخانه برای آن تعریف شده است و 4*10 وات RMS مداوم به نسبت بد نیست ولی بسیاری از سیستم های پخش موجود در بازار قدرت بیشتری دارند.

قابلیت های جدید سیستم های صوتی خودرو

 این مزایا معمولا شامل مشخصات بهتر، قابلیت اتصال Bluetoothداخلی و کنترل iPod، پخش فایل MP3 / WMA / AAC، ورودی USB برای پخش کننده های رسانه ای و ، کنترل های صدای گسترده تر، ادغام ساده تر (و ارزان تر) با سایر تجهیزات ، مانند آمپلی فایرها و قابلیت اطمینان افزایش یافته است که می توانید از نام تجاری صوتی شناخته شده انتظار داشته باشید

اسپیکر ماشین شما چقد کارایی دارد؟

بلندگوی ماشین تاثیر مستقیمی بر توان سیستم صوتی ماشین دارد.بلندگوهای کارآمد( با حساسیت 90 دسیبل و بالاتر) باعث بالابردن کیفیت سیستم می شوند.اگرشما یک کامپوننت بلندگو نصب کرده اید یک آمپلی فایر خارجی باعث حداکثر عملکرد می شود.

ساب ماشین نیاز به توان زیادی برای تولید صدای زیر دارد.بنابراین استفاده از یک آملی فایر خارجی برای آن ضروری است.شما باید از قدرت بیشتری برای باس استفاده کنید تا بتوانید از همه توان بلندگوهای فول رنج خود استفاده کنید.اگر پخش ماشین شما4*20 وات RMS ، کلا 80 وات را به کار بگیرد،حداقل 80 وات به ساب خودرو ارسال می کند.اگر از 4*50 وات  آمپ استفاده می کنید حداقل 200 وات به باس اختصاص دهید.

یک دلیل رایج برای دریافت ضعیف سیگنال در رادیوپخش های جدید این است که آنتن های خودرو یا تقویت کننده آنتن سیستم خودرو برای این ضبط ماشین مناسب نیست و نیاز به انتن مناسب برای دریافت سیگنال دارد.

یک سیستم صوتی خوب و با قیمتی به صرفه چه ویژگی هایی دارد؟

شما می توانید با بودجه های مختلف سیستمهای متفاوتی با امکانات مختلف خریداری کنید .برای اینکه کیفیت صدای مناسبی داشته باشید حداقل به یک پخش کننده ماشین با 4 کانال خروجی 35 وات نیاز دارید همچنین شما باید آمپلی فایر تهیه کنید.برای کیفیت بالای بلندگو ونشان دادن حداکثر کارایی آن نیاز به آمپ ماشین است.در کل با هزینه ای 700 تا 800 هزار تومان می توان سیستم صوتی مناسبی تهیه کرد.ولی به شما توصیه می کنیم برای خرید سیستم صوتی برندهای معروف موجود در بازار مانند سونی،پایونیر،جی وی سی،کنوود را انتخاب کنید.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش