Clicky

بهترین برندهای اسپیکر و بلندگو ماشین

بهترین برندهای اسپیکر و بلندگو ماشین

در انتخاب یک سیستم صوتی با کیفیت مطمئنا اسپیکر آن یکی از بخش های بسیار مورد توجه است. برندهای تولید کننده اسپیکر ماشین زیادی در بازار وجود دارند که هر یک دارای امکاناتی می باشند. برای اینکه با تمام امکانات این اسپیکر ها آشنا شویم، در ادامه با چهار برند برتر در زمینه تولید اسپیکرهای خودرو آشنا می شویم.

اسپیکرهای خودرو پایونیر

اگر به دنبال بهترین اسپیکر از نظر گام و بیس صدا هستید، برند پایونیر از بهترین انتخاب هاست. فعالیت این برند توسط Nozomu Matsumot و از یک گاراژ شخصی در سال 1938 شروع شد. کاری که Matsumot به آن دست زد امروزه به برندی تبدیل شده که به محصولات خود افتخار می کند. برند پایونیر امروزه اسپیکرهای خودرو و خانگی بسیار با کیفیتی را تولید می کند.

در سال های اخیر این برند دست به تولید قطعات الکترونیکی متنوعی زده است. از جمله آنها می توان به  دیسک لیزری در سال 1979، پخش کننده CD اتوموبیل در سال 1984، ردیاب ماهواره ای در سال 1990، پخش کننده DVD در سال 1990، صفحه نمایش پلاسما در سال 1997 و همینطور صفحه نمایش OELD در سال 1997 اشاره کرد. تنها با توجه به همین محصولات نامبرده میتوان برند پایونیر را از پیشگام قطعات الکترونیکی ماشین در دنیا دانست.

بهترین اسپیکرهای خودرو این شرکت در حال حاضر عبارتند از:

Pioneer TS-D1330C

Pioneer TS-A1676R

Pioneer TS-A6996R

 

اسپیکرهای خودرو کنوود

شرکت کنوود یکی دیگر از تولید کنندگان سیستم های صوتی ماشین است که فعالیت خود را در ژاپن از سر گرفته است. آنها تولید کننده گستره زیادی از اسپیکرها و انواع تجهیزات صوتی خودرو در جهان هستند. همچنین آنها سازنده رادیو های دو لاینه و همینطور رادیوهای آماتوری محسوب می شوند. شایان ذکر است هیچ ارتباطی بین این شرکت و شرکت انگلیسی Kenwood Ltd وجود ندارد این دو برند کاملا مجزا از یکدیگر بوده و در دو حوزه مختلف فعالیت می کنند.

این برند ابتدا تحت نام Kasuga Radio شروع به فعالیت در سال 1946 کرد. با این حال و در سال 1960 این برند نام خود را به Trio Corporation تغییر داد و سه سال بعد نیز دفتری نیز در کالیفرنیا تاسیس کرد. در طی دهه 60 بسیاری از محصولات این شرکت تحت نام برند Lafayette Radio تولید و به بازار عرضه شد.

 

بعدها Bill Kasuga به واسطه همکاری با چند فرد دیگر شرکت مجزایی را برای واردات محصولات Trio ایجاد کرد. این کمپانی در نهایت تحت نام Kenwood به دنیا معرفی شد. در آن زمان نام Kenwood هم در ژاپن و هم در آمریکای شمالی نامی بسیار محبوب بود. Bill Kasuga تصور کرد که با استفاده از نامی که با این کلمه شروع میشود مطمئنا جذاب تر از یک نام ژاپنی نا آشنا خواهد بود. همینطور کلمه Wood نیز برای اشاره به کیفیت و دوام محصولات در انتهای آن اضافه گردید.

 

آرام آرام این برند دیگر تحت نام Trio نبود و صرفت تحت نام کنوود شناخته شد. کنوود تا سال 2008 کاملا به صورت مستقل به فعالیت می پرداخت، اما در همان سال همکاری های مشترکی را با شرکت JVC شروع کرد. اغلب محصولات کنوود شامل تجهیزات صوتی خودرو می گردد، اما آنها تولید کننده دیگر انواع محصولات نیز هستند. بسیاری از این آیتم ها تحت نام JVC Kenwood در بازار یافت می شوند.

بهترین اسپیکرهای خودرو کنوود در حال حاضر عبارتند از:

Kenwood KFC-1395PS

Kenwood KFC-P710PS

Kenwood KFC-6965S

 

اسپیکرهای خودرو JBL

برند JBL تولید کننده انواع مختلف اسپیکر در دنیاست. بعضی از مدل های قابل حمل این شرکت در بین کاربران بسیار محبوب است. این مدل ها قابلیت اتصال به انواع تلفن های هوشمند، پخش کننده های MP3 و تبلت ها هستند. با استفاده از این تجهیزات می تونید خروجی صدای با کیفیتی را در منزل خود تجربه کنید. همینطور میتوان از تجهیزات صوتی JBL در اتومبیل خود نیز بهره ببرید. این شرکت تولید کننده محصولات منحصر به فردی در دنیای سیستم های صوتی خودروست که بزرگترین برندها می تواند رقابت کند.

این برند آمریکایی در سال 1946 توسط James Bullough Lansing تاسیس شد. محصولات اصلی این شرکت در ابتدا شامل اسپیکرهای بزرگ برای سالن ها و استادیوم های بود. اما از یک زمانی به بعد آنها تولیدات خود را معطوف به اسپیکرهای خودرو و تجهیزات صوتی قابل حمل کردند. محصولات این شرکت تحت دو لیبل BL Consumer و JBL Professional تولید می شوند. لیبل اول شامل اسپیکرهای خودرو و قابل حمل می شود. لیبل دوم نیز شامل تجهیزات صوتی مختص DJ ها و اسپیکرها بزرگ مخصوص کنسرت ها می گردد. آنها همچنین تجهیزات استودیو های آهنگسازی نیز به بازار عرضه می کنند.

بهترین اسپیکرهای خودرو JBL عبارتند از:

JBL CLUB5020

JBL GT7-6C

JBL GX963

 

جمع بندی

اسپیکرهای خودرو زیادی با توجه به امکاناتشان برای اتومبیل شما وجود دارد. برندهای معرفی شده در این مطلب از بهترین های در بازار محسوب می شوند. این برندها بیشترین نوآوری را در تاریخ تولید سیستم های صوتی داشته اند و تجربه خوبی از خود برا جای می گذارند. بنابراین برای انتخاب بهترین اسپیکرها می توانید برندهای فوق را در نظر گرفته و خرید خوبی داشته باشید. با انتخاب این برندها می توانید اطمینان حاصل کنید که صدای بی کیفیتی را در اتومبیل خود تجربه نخواهید کرد.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش