Clicky

پایونیر از کجا شروع کرد؟

شرکت الکترونیکی Pioneer ( پایونیر ) در سال 1937 در ژاپن و توسط آقای Nozomu Matsumoto ، شروع به کار کرد. او فرد بسیار پرشوری بود که موسیقی را دوست داشت و به تکنولوژی علاقه مند بود. او برای خود در ژاپن بلندگویی ساخت که کیفیت و عملکرد آن مشابه محصولات خارجی بود. اولین کار آقای  Nozomu Matsumoto ، کارگاه تعمیرات رادیویی بود که او در کارگاهش ، محصولاتی که توسط دیگران ساخته شده بود را تعمیر میکرد . در همان کارگاه ، او شروع به ساخت بلندگوهای Pioneer کرد.

۱

ترجمه ی متن داخل عکس : NOZOMU MATSUMOTO  ، بنیان گذار پایونیر

آقای Nozomu Matsumoto ، به این دلیل ،این بلندگوها را تولید کرد چون میخواست افرادی که به صدای گوینده گوش میدهند ، همان شور و حسی که گوینده دارند را تجربه کنند. " ماموریت اصلی Pioneer این است که تجربه ی گوش دادن را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارد"- آقای Naoto Takashima (مدیر ، Pioneer توحکو)

 ۱

ترجمه ی متن داخل عکس : اولین بلندگوی تولید شده توسط شرکت Pioneer

در طول تاریخ Pioneer ، بر روی روح اصلی خود شرکت متمرکز شده ایم که گویی موسیقی را دوباره تولید میکند. ما همیشه این گفته را قبول کرده ایم. ما از تولید صدایی طبیعی نه تنها در بلندگوها بلکه در تمام تجهیزات خود ، الهام گرفته ایم و محصولات خود را با بهترین قیمت و متناسب با کیفیت آن ، ارائه داده ایم.

۱

TAD-  یک بازگرداننده ی صدا

قدرت Pioneer ، شایستگی این را دارد که هر شنونده ایی در تمام رنج قیمت ها ، هزینه ای را بپردازد. با استفاده از تکنولوژی و تجربه ای که در TAD و سایر بلندگوهای خود به کار گرفته ایم ، حداقل هزینه ای که نصیب ما میشود ، هیجانی است که در شنونده ایجاد میشود – آقای Naoto Takashima (مدیر ، پایونیر توحکو)

 

تحقیق و مهندسی

۱

ترجمه ی متن داخل عکس : کارخانه ی توحکو – TENDO  ، ژاپن

نوآوری های ما ، تقریبا در طول هر دهه ، ادامه دارد. ما به نقش خود در معرفی نوآوری هایی مانند دیسک لیزر مصرفی (1979) ، پخش کننده ی دی وی دی و ویدئو (1996) ، صفحه ی نمایش پلاسما با وضوح بالا (1997) و صفحه ی نمایش الکترولیومینسنت (OEL) (1997) ، احترام میگذاریم. هنگامی که به الکترونیک خودرو ، روی آوردیم ، اولین کارخانه ی سازنده ی پخش کننده ی سی دی خودرو در سال 1984 بودیم. در سال 1990 ، GPS خودرو را معرفی کردیم و سرگرمی های ماشین را فراتر از پخش موسیقی و تولید صدا ، بردیم. ما همچنین خالق فناوری سطح فشرده نیز بودیم. این یک ویژگی امنیتی بود که بواسطه ی آن میتوانستید از طریق رادیوی ماشین ، همه کنترل ها را پاک کنید و براحتی آن را در جیب خود قرار دهید. تا به امروز ، پایونیر هنوز مشغول توسعه و تولید سرگرمی های نوآورانه و پیشرفته و محصولات الکترونیکی بوده است.

کارخانه ی توحکوی پایونیر در سال 1966 با هدف تاسیس محلی که بتوانیم در آن ، روی تلاش های پژوهشی را روی مواد انجام میدهیم ، مهندسی ، آزمایش و تولید بلندگوها ، متمرکز شویم. این کارخانه تا به امروز ، مشغول توسعه ی بسیاری از فناوری های پیشرفته پایونیر در زمینه ی صوتی و سایر زمینه ها بوده است. این کارخانه ، قلب مهندسی پایونیر  برای تولید بلندگوهای پایونیر بوده است. ما بلندگوها را تولید میکنیم و آنها را توسعه میدهیم و برای هر نوع محصولی از قبیل محصولات قابل حمل و محصولات مربوط به خودرو ، که تولید میکنیم ، محصولات را مورد آزمایش و تحقیق قرار میدهیم. همه ی این امکانات در کارخانه ی Tohoku ما وجود دارد.

" به عنوان یک شنونده ، احساس شنیدن صدا ، بهتر از چیزی است که فکر میکردیم و موجب ایجاد هیجان وشور و اشتیاق در ما میشود ." Naoto Takashima(مدیر ، پایونیر توحکو)

اکثر بلندگوهای موجود دربازار ، تکنولوژی بسیار قدیمی ما هستند که طی یک فرآیند بسیار ساده تولید شده اند.چیزی که پایونیر را منحصربفرد میسازد و باعث میشود که ک کارخانه را تصور کنید ، این است که ما هرگز ، فکر کردن در مورد روش های مختلف برای استفاده از مواد یا علم مکانیک و یا مهندسی برق که منجر به تولید صدا از طریق بلندگوها یا نوآوری فناوری های کاملا جدید میشود ، را متوقف نمیکنیم. بنابراین ، اگرچه پایه و اساس تولید محصولات ما ، فناوری است که متعلق به پنجاه سال پیش است ، اما پایونیر همیشه در حال نوآوری است و واقعا در مورد راه های جدید برای تولید صدا ، فکرمیکند.

"آنچه در آینده اتفاق می افتد بستگی به تلاش مشترک ما و شما دارد . بگذارید از خودمان مراقب کنیم تا بتوانیم امیدمان را تحقق بخشیم."- Nozomu Matsumoto (1987).

به  پایونیر خوش آمدید

همچنان به پیشرفت در زمینه ی تولید بلندگو ، ادامه میدهد تا با استفاده از تجهیزات تخصصی و امکانات پایونیر

آزمایشگاهی ، بلندگوهای قابل اطمینان و خوبی را تولید کند.

در طول تاریخ ، روی ابزارهای مختلفی سرمایه گذاری کرده است ، از جمله این ابزار ها ، اتاق بیخوابی پایونیر

است که  اتاق مخصوصی است که انعکاس صدا در آن وجود ندارد. بطوری که وقتی ، بلندگویی را در این محیط آزمایش کردیم و آن را سنجیدیم ، تنها صدایی که شنیده میشد ، صدایی بود که توسط بلندگو تولید میشد. این روشی دقیق برای نظارت بر تغییرات دقیقی است که در هنگام طراحی بلندگو ، انجام میدهیم.ما ، آزمایشگاه های تخصصی برای آزمایشی قابل اطمینان و آزمایش مواد ، داریم. آزمایش های قابل اطمینان را برای درجه ی حررات ، رطوبت ، ارتعاشات ، آزمایش ضربه ای ، انجام میشود. بسیاری از این تکنیک های مختلف که آنها را مورد استفاده قرار میدهیم برای بررسی این است که بدانیم عملکرد بلندگو در دنیای واقعی ، چگونه است. ما همه ی این تجهیزات آزمایشگاهی و این اتاق های مخصوص را با هم دریک گروه قرار داده ایم.

HVT تکنولوژی بلندگو

۱

ترجمه ی متن داخل عکس: ساختار موتور دوگانه به این صورت است که در سمت چپ و راست دیافراگم بلندگوی دو طرفه ، بصورت عمودی ، قرار گرفته است. ساب ووفر معمولی

۱

ترجمه متن داخل عکس: دیافراگم ها را به صورت دوقطبی روشن میکند و خروجی را در حالی که ارتعاش های مخروب درونی محفظه حذف میشود ، افزایش میدهد.

به توسعه ی بلندگوها که در خانه یا مهمانی یا برای مصارف حرفه ای مورد استفاده پایونیر در طول تاریخ قرار میگرفت ، ادامه داده ایم. همانطور که همه ی این محیط در حال تغییر است ، ما نیز ، بسته بندی ، مواد و نحوه ی توسعه ی این بلندگوها را برای این محیط ها ، تغییر دادیم.

   به سرمایه گذاری خود در منابع انسانی ، مهندسان ، تجهیزات ، ساختمان هایی پایونیر به این ترتیب ، تبدیل عمودی به افقی)) HVT که در مرکز تاحکو قرار دارند ، ادامه داد.یک نمونه از این تکنولوژی ها  ، است. مدیر کل بخش مهندسی ، سخنران همایش خدمات پس از فروش خودرو) ، میگوید )Hiroyuki Kobayashi

منحصربفرد است ، زیرا ساختار مکانیکی آن ، ارتعاش های مخرب داخل بلندگو را از بین میبرد.HVT که نتیجه ی این تکنولوژی نوآورانه ، یک سیستم ساب ووفر است که به میزان قابل توجهی ، بمی صدا را کاهش میدهد.در این وسیله ، افرادی را برای تولید بلندگو در نظر گرفته ایم که با امکاناتی یکسان شروع به ساخت بلندگو میکنند و این کار ، واقعا کار ما را آسان میکند و باعث میشود که کارایی سازمان ما ، افزایش یابد و میتوانیم محصولی با کیفیت و قابل اطمینان را در اختیار مصرف کننده قرار دهیم و در نهایت از نظر اقتصادی برای مصرف کنندگان ، مقرون به صرفه باشد.

منبع : pioneer-india.in

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش