Clicky

بهترین اسپیکر خودرو در سال 2018

با توجه به 40 ساعت تست و 80 ساعت تحقیقی که در زمینه انتخاب بهترین اسپیکر کواکسیال خودرو انجام دادیم، سرانجام به این نتیجه رسیدیم که بهترین اسپیکر سال، سری A پایونیر است. اسپیکر 6.5 اینچی سری A پایونیر در نتایج تست ما، بهترین عملکرد را از خود نشان داد و از نظر ویژگی ها نیز روی کاغذ از بهترین ها به شمار می رود. در نتایجی که از بررسی های ما به دست آمد، این اسپیکر خودرو بهترین و قدرتمندترین صدا را در بین رقبا دارا بود. سایز این اسپیکر نیز به گونه ایست که نصب آن را در بسیاری از خودروها آسان می کند. خلاصه ای از نتایج بررسی اسپیکرهای موردنظر را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید: پشتیبانی طراحی قدرت صدا کیفیت صدا امتیاز کلی نام محصول 8 10 10 10 9.8 Pioneer A 8 6 8.7 9.8 8.5 JBL GTO 8 4.5 7.3 9.6 7.8 Pioneer D 9 6 8.1 7.5 7.5 Alpine Type-S 10 3 6.3 8.8 6.9 Polk db 8 7 7.5 5.8 6.8 Kenwood KFC Performance 8 6 4.6 7.9 6.6 Infinity Reference X

اسپیکرهای سری A پایونیر، داری سایز بسیار خوبی هستند و تقریبا قابلیت نصب در هر اتوموبیلی را دارند. ساب ووفر این اسپیکرها کیفیت بسیاری خوبی در فرکانس های کم و میانی دارند. با توجه به تستی که ما بر روی مدل TS-A6996R شرکت پایونیر انجام دادیم، این اسپیکر توانست بالاترین رتبه را در پاسخ دهی به فرکانس های پایین و میانی کسب کند. صداری خروجی از این اسپیکر پایونیر نسبت به سایر اسپیکرهای مورد تست ما، بالاترین کیفیت و جزییات را داشت. همین مسئله گواهی بر این موضوع است که بیشتر افرادی که در بررسی ما شرکت کردند، صدای این اسپیکر را به بقیه ترجیج می دادند.

این اسپیکر پتانسیل حجم صدای بالایی داشته و تنها مدل آلپان می توانست کمی با آن رقابت کند. بلندی صدای سایر اسپیکر ها از این دو مدل به مراتب کمتر بود و اسپیکر TS-A6996R پایونیر می توانست در تبدیل انرژی به صدا بیشترین بازدهی را داشته باشد.

مزایا:

بهترین کیفیت صدا

دقیق ترین صدا در فرکانس های میانی و بالا

بالاترین قدرت صدا

معایب

عدم وجود سایز 5*7

کیفیت متوسط در فرکانس های پایینی

با اینکه ظاهر این اسپیکر راکفورد مانند اسپیکرهای گران قیمت خودرو به نظر می رسد، اما با این وجود مقرون به صرفه ترین اسپیکر در محصولات مورد تست ما است. با اینکه این اسپیکر خودرو نتوانست در تست های فرکانسی رتبه خوبی به دست بیاورد، اما با این حال صدای خروجی آن مورد پسند بسیاری از افراد شرکت کننده در آزمایش ما بوده است. مدل مورد آزمایش ما از این سری، مدل R169X3 بوده است. با اینکه در شروع تست با فرکانس های پایین،خروجی صدا خوب بود، اما با افزایش فرکانس از میزان دقت آن کاسته شد. نتایج تست بیانگر کیفیت متوسط خروجی صدای این اسپیکر است، اما کاربران کیفیت صدای آن را بسیار خوب ارزیابی کرده اند. علت مقبولیت صدا از طرف کاربران نیز صدای باس بسیار با کیفیت این اسپیکر خودرو است.

قدرت خروجی صدای این اسپیکر نیز نسبت به سایر مدل ها 3db کمتر از بقیه بود. شاید این مقدار چیز زیادی نباشد، اما افزایش همین مقدار به حجم صدا، نیاز به انرژی دو برابر دارد. در واقع خروجی صدایی که این اسپیکر برای تولید آن نیاز به 100 وات انرژی دارد، اسپیکرهای سری A پایونیر می توانند با 50 وات آن را تولید کنند.

مزایا:

مقرون به صرفه بودن

صدای باس عالی

کیفت کلی خوب صدا

معایب:

تولید حجم صدای کم

عدم وجود سایز های مختلف

اسپیکر های سری GTO شرکت جی بی ال دارای ساب ووفری از جنس کربن هستند. در این بررسی از مدل 6*9 اینچ GTO939 استفاده نمودیم. این اسپیکر خودرو توانست در تست دقت فراکنسی، نمره A منفی را در تمام بازه های فرکانسی کسب کند. در نتیجه این اسپیکر جی بی ال توانست رتبه دوم را در بین اسپیکرهای مورد آزمایش ما از آن خود کند. حتی در تست کاربری نیز این اسپیکر رتبه دوم را از کاربران دریافت نمود. با این اوصاف این اسپیکر یکی از بهترین صداهای خروجی را در بین تمام مدل ها دارد.

با این حال نقطه ضعف آن در حجم خروجی صدای آن است که در یک مقدار انرژی مشخص، حجم صدای خروجی آن کمی از سایر مدل ها پایین تر بود. این اسپیکر در این آزمایش تنها نمره C را از طرف ما کسب نمود.

مزایا:

وجود سایزهای مختلف

کیفیت بالای صدا

معایب:

حجم صدای خروجی کم

صدای ماکسیمم پایین

Amir.h گفت:
سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر واسه سایت فوق العادتون
طبق توزیحاتی که دادین ینی A6996 Pioneer از محصولاتی مثل ۶۹۷۵ V3 یا مثلا Koppa 11 یا 718 ex kenwood قوی تره ؟ اخه اونا خیلی گرونترن و خیلی ازشون تعریف میشه . ممنون میشم پاسخ بدین
پاورز گفت:
پاسخ
طبق اطلاعات موجود حرف شما درسته و باند ۶۹۹۶ نسبت به واتی که شرکت اعلام میکند خیلی صدای خوبی دارد ولی در عمل باند کاپا و ۶۹۷۵v3 بهتر میباشد
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش