Clicky

انواع هدفون ها

هدفون ها انواع و اقسام مختلفی دارند و از هر بُعد میشود به چند دسته بندی تقسیم شوند اما چیزی که مورد توجه است که از نظر ظاهری و کاربردی به سه دسته کلی تقسیم میشوند:

هدفون های in-ear

هدفون هایی که دقیقا داخل گوش قرار میگیرند نویز خارجی خود را کاهش میدهند.ضمن اینکه به پرده گوش نزدیک تر هستند کیفیت صدای بهتری دارند اما اگر صدا زیاد باشد ممکن است به پرده گوش آسیب برسد این نوع  head phone بیشتر در مسافرت های شهری،ورزش استفاده میشود چون کوچک و قابل حمل میباشد.

 هدفون های on-ear

هدفون هایی که بیرون گوش قرار میگیرند و بطور کامل گوش را نمیپوشانند که بهشون میگویند  on-ear  یعنی هدفون روی گوش این هدفون ها خیلی درست حسابی روی گوش قرار نمیگیرند و اگیر به مدت طولانی استفاده بشوند گوش را اذیتت  می کنند

ضمنا چون درست روی گوش قرار نمیگیرند نویز محیط درست ایزوله نمیشود.

هدفون های over-ear

هدفون هایی که گوش را میپوشانند و خودشان صدای اطراف را کمتر میکنند که بشهون گفته میشود هدفون over-ear چون بزرگتر طراحی میشوند میتوانند حجم صدای بیشتری تحویل بدهند به همین دلیل معمولا صدای بیس خوبی دارند از ائنجایی که این هدفونها گوش را کاملا میپوشانند صدای اطراف را تا حد زیادی ایزوله میکنند(حذف میکنند) به همین دلیل شما کیفیت صدای خوبی را تجربه میکنید مثلا جایی مثل کارگاه،مترو،اتوبوس جاهایی که سرو صدای زیادی است هدفون های over-ear گزینه مناسبی هستند.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش