Clicky

Toyota GT-86 یک ماشین زیبا و در این حال بی نظیر برای ارتقای سیستم صوتی

بیاید همه موافق باشیم ، Toyota GT86 یک ماشین زیبا و نمونه واقعی برای دوستداران مدرن JDM در سراسر جهان است. "jdm یک تیون کردن سیستم صوتی خودرو که کارشناسان ژاپنی مسئولیت این کار را بر عهده میگیرد"

با داشتن نقشه های دقیق از نحوه قرار گرفتن موتور جلو و چرخ عقب به دقت این تغییرات بی نظیر را در خودرو انجام میدهند. این طراحی بسیار الهام گرفته از AE86 بوده و در کارخانه Gunma  Suburu ,که بخشی از آن متعلق به تویوتا است ساخته شده است. این خودروی ویژه قادر است در مدت زمان کمتر از 8 ثانیه 0-100 شما را راه اندازی کند.

در حال حاضر میتوانیم خیلی گسترده برایتان از بی نظیر بودن این خودرو بحث کنیم و سرگرم آن شویم اما هدف ما در این بخش خبر پخش اخبار صوتی خودرو و بررسی آن میباشد

با تیم پاورز همراه باشید

ار استریو اتومبیل چه چیزی در دسترس است

با یک کیت مناسب  باید بتوانید تقریباً به هر هدفی که میخواهید برسید ، اما در حال حاضر تیم پاورز این بررسی را تصادفی انتخاب کرده و انجام میدهد.

پخش  JVC KW-745DBT 6.8

 

JVC KW-M745DBT  یک پخش کننده فوق العاده زیر 400 پوند است. از اپل Carplay ، Android Auto ، بلوتوث ، DAB و ورودی دوربین عقب برخوردار است. نه تنها این ،شرکت  JVC خودش این پخش را در نسخه ی نمایشی GT86 خود نصب کرده اند . آن ماشین یک جنبه زیبایی و طراحی منحصر به فردی را یدک میکشد .

 

 اسپیکر ها دقیقا چه بخشی از یک سیستم صوتی در اینجا جا میگیرد ؟

 

مجدداً دنیا جلوه دیگری از زیبایی را برای شما آورده است ، GT86 دارای بلندگوهای جلویی با عرض6.5 و با صدای توییت جداگانه است که به راحتی با آداپتورهای مناسب تعویض می شوند. تعداد زیادی بلندگو وجود دارد که در آنجا جای میگیرند.

بلندگو ها

ما واقعاً بلند گو های   XTC6CX را دوست داریم  . آنها تعامل و برقراری ارتباط عالی بیس ، وضوح صدا و حجم مطلق را به ارمغان می آورند. بلندگوها برای RMS 60 وات و پاسخ فرکانس 45 هرتز تا 25kHz مناسب هستند. آنها همچنین دارای یک مخروط بافته شده با فیبر شیشه ای هستند که بدون وزن اضافی ، استحکام و قدرت را تزریق این سیستم صوتی شاهکار میکنند و بدون در نظر گرفتن قدرت ، پاسخ باس سریعتر و قدرتمند تری ایجاد می کند.

این بلندگوها خیلی بهتر و قوی تر از اسپیکر KW-M745DBT هستند اما اگر بال و پر کافی را به بلند گو دهیم و آمپیلی متناسب نصب کنید میتوانید شاهد اوج گرفتن سیستم صوتی خود شوید و از آدرنالین ترشح شده نهایت لذت را ببرید

آمپلی که در این مجموعه استفاده خواهیم کرد تقویت کننده کانال IPA601 600 2 وات است که دارای توان خروجی عالی   75W RMSمیباشد

ساب ووفر

برای رسیدن به اوج چیزی شبیه به ساب ووفر در فاز US W10  300 UNDERSEAT Wیا سابووفر KSC-PS W8  را پیشنهاد می کنیم. اما اگر به دنبال قدرت بسیار قوی هستید ، US W12 گزینه بهتری خواهد بود.

اگر شما علاقه مند به دریافت این به روز رسانی یا به طور کلی به ارتقاء بلندگو هستید ،  تیم پاورز میتواند این کار را برای شما با قیمتی بسیار قابل قبول انجام دهند. همچنین در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی به ما اطلاع دهید ما پاسخو هستیم .

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش