Clicky

بررسی 6 تا از بهترین پخش های صوتی و تصویری در نوع خود در سال 2020

 

  1. گیرنده و پخش  Pioneer AVH-4200NEX

دارای صفحه نمایش 7 اینچی و سازگاری حیرت انگیز با فایل های موسیقی و تلفن هوشمند است این پخش  می تواند فایلهای صوتی FLAC ، MP3 ، WMA ، AAC و WAV و همچنین MPEG-1 ، MPEG-2 ، MPEG-4 ، AVI ، DivX و WMV را پخش کند. برای تلفن های هوشمند ، با اپل کارپلی و اندروید خودکار کار می کند . وقتی صحبت از خدمات موسیقی می شود ، AVH-4200NEX  با Spotify ، Pandora و SiriusXM  سازگار است و می توانید از اتصال بلوتوث آن برای موسیقی و تماس استفاده کنید.

یکی از آزمایش کنندگان تیم پاورز گفت: "این سیستم بلندگو به نظر می رسد و حتی خوب و یا بهتر از رادیو اصلی اتومبیل است." مشتریان به خصوص تعامل بین گیرنده و تلفن های iOS و اندروید و همچنین شخصی سازی را دوست دارند. از نظر کمبود ، یکی از آزمایش کنندگان ما خاطرنشان کرد: این سیستم در طی دوره آزمایش چند بار خراب شد اما گفت که با راه اندازی مجدد این مشکل برطرف شده است.

  1. JVC 6.8” Android Auto/Apple CarPlay Digital Media Receiver  دریافت کننده و رسانه دیجیتال

صدای بلندگوهای خود را تقویت کرده و با این استریو اتومبیل تیز و مینیمالیستی از  JVC به تمام دستگاه های Apple و Android خود متصل شوید. رابط لمسی بصری است ، با یک طراحی هوشمندانه که به شما امکان می دهد از پخش  موسیقی  تلفن خودارتباط برقرار کنید. یک گیرنده DIN دوگانه به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از تنظیمات صوتی از جمله ساب ووفر و EQW را تنظیم و ذخیره کنید.

مشتریان نسبت به کیفیت صدا رنج می برند با پخش با وضوح بالا تا 192 / kHz برای صدایبا کیفیت پخش 24 bit  6.5 برابر  CD  است. این استریو دارای کراس اوور K2 Enhanced Digital Sound Quality و Bass Boost 3way است که ، با هم ، تولید مثل با فرکانس بالا از ضبط های اصلی را تضمین می کنند. با استفاده از درگاه های USB دوگانه ، اتصال بلوتوث ، Android Auto یا Apple CarPlay به سهولت به آهنگ های خود دسترسی پیدا کنید. برخی از همکاران ما در تیم پاورز هشدار می دهند سازگاری Android چیزی مطلوب را باقی می گذارد ، به ویژه هنگام تلاش برای دسترسی به برنامه هایی مانند Google Maps.

  1. Pioneer DEH-X6900BT بهترین بودجه

اگر می خواهید گوشتان صوت بکشد و از شدت لذت از موسیقی به اوج برسید ، سیستم استریو اتومبیل  Pioneer DEH-X6900BT یک انتخاب خارق العاده برای خریداران آگاه از بودجه است. این که آیا قبلاً در وسیله نقلیه شما فعال شده است یا نه ، Pioneer  به اتصال بلوتوث اضافه می کند ، بنابراین می توانید از طریق سیستم بلندگوهای اتومبیل به صورت بی سیم موسیقی و پاسخگویی (و پایان دادن) تماس های تلفنی را به صورت بی سیم پخش کنید. همچنین یک ورودی USB و AUX از پنل جلویی برای اتصال ابزارهای مختلف از جمله آیفون یا پخش کننده موسیقی دستی وجود دارد.

این دستگاه با داشتن یک اکولایزر پنج باند EQ ، این دستگاه صوتی قدرتمند و باکیفیت را با توجه به قیمت ارائه می دهد. مشتریان خصوصاً رنگ سفارشی سازی صفحه نمایش و دکمه های دو منطقه را می پسندند ، اما بسیاری توجه دارند که حتی در روشن ترین تنظیمات آن ، صفحه نمایش LED بسیار کم نور است - به خصوص در نور شدید خورشید.

 

  1.  Kenwood Excelon DMX905S  بهترین سیستم عامل 

این پخش از طریق اتصالات USB به Android Auto و Apple CarPlay به Android Auto متصل می شود و برخی از گزینه ها برای اتصال بی سیم Android Auto فقط با تلفن های خاص و نسخه های سیستم عامل کار می کند ، اما قبل از خرید بررسی کنید. فراتر از سازگاری با سیستم عامل Android ، یک گیرنده عالی DIN است سی دی یا دی وی دی را پخش نمی کند). این صفحه نمایش لمسی LCD 6.95 اینچی و جفت سازی بلوتوث را بی نظیر می کند و می توانید برای برقراری تماس هندزفری بین پنج منبع صوتی و دو گوشی به یکدیگر وصل و جابجایی کنید.

شما به لطف داشتن آمپ آن با قدرت 22 وات RMSو توان واقعی 50 وات در چهار کانال و یک اکولایزر گرافیکی 13 باند نیز برای بهینه‌سازی صدا بر اساس وسیله نقلیه و تنظیمات خود ، کیفیت صدای بسیار خوبی نیز کسب خواهید کرد. مشتریان این دستگاه را بخاطر قیمت و کیفیت صدا نسبتاً پایین ستایش می کنند ، اما می گویند که نرم افزار Kenwood آنقدرها کاربردی نیست.

  1. Sony 6.4” Android Auto In-Dash Receiver  بهترین سیستم عامل سازگار با اندروید

واحد استریو یکپارچه بلوتوث 6.4 اینچی سونی قصد دارد با استفاده از تلفن هوشمند اندرویدی شما در جاده ، به ساده ترین و ایمن ترین شکل ممکن ، استفاده کند تا موجب شود از شهرت خوب این برند ناامید نشوید. گیرنده درون خطی یک صفحه لمسی واضح با یک شماره گیری چرخشی ارگونومیک کار می کند که کارکرد آن آسان است. این برنامه به فرمان های صوتی و دکمه های یکپارچه که کنترل صدا را اجرا می کنند ، پاسخ می دهد و گزینه های مختلفی را برای پیمایش در برنامه ها و موسیقی Android شما ارائه می دهد.

صدای استریو به لطف کنترل صدا پیچیده است که می تواند از طریق سازمان دهنده مرحله پویا در داشبورد شما تنظیم شود که حقیقتا استثنایی است. آمپلی قدرتمند توان داخلی 4*55W  را به شما می دهد تا بتوانید از موسیقی که با فرکانس پایین پخش می شود نهایت لذت را ببرید ، EXTRABASS  را پشتیبانی میکن. بلوتوث و سازگاری دوربین با دید عقب این بلندگو را به یک انتخاب عالی همه جانبه تبدیل کرده است. در حالی که اکثر داوران این دستگاه را دوست داشتند ، عده معدودی خاطرنشان کردند که اندازه و قرارگیری سیم کشی آن هنگام نصب ممکن است کمی ناخوشایند باشد.

  1. Alpine Single DINBluetooth Car Stereo  بهترین گیرنده رادیویی

از سیگنالهای رادیوییHD با قدرت و با کیفیت میتوان به این پخش ویژه اشاره کرد قدرت اوج آن از طریق چهار کانال به 50 وات می رسد ، در حالی که قدرت RMS آن 18 وات با چهار کانال را ارائه می دهد. دارای خروجی های RCA برای جلو ، عقب و ساب ووفر است. این دستگاه از یک اکولایزر داخلی و باند نه باند با نمایشگر متنی LCD با چهار رنگ انتخابی برخوردار است و شامل 105 دسی بل با تنظیم کننده AM / FM و سیگنال سی دی به صدا می باشد.

این نیز با گوشی های هوشمند آیفون و آندروید خود سازگار است. می توانید رادیو اینترنتی Pandora را از تلفن خود پخش کنید و سیگنال های رادیویی ماهواره ای Sirius XM را ضبط کنید. برخی از مشتریان خاطرنشان كردند كه این سیستم در صورت استفاده از سامسونگ S3 تمایل به رفتن به پاندورا دارد و برخی دیگر هنگام استفاده از بلوتوث به هنگ کردن گاه به گاه اشاره كرده اند. با این حال ، اکثر اوقات ، تحلیل گر های پاورز گفتند که کیفیت صدا و مجموعه ای از ویژگی ها را نمی توان به قیمت کاهش داد.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش