Clicky

بررسی سیستم صوتی پورشه پانامرا

سالن کنسرت با چهار صندلی برتر در اطراف؟ پانامرا سیستم صوتی Surround Sound Burmester ® High-End 3D ، عملکرد صوتی را به ارزش یکی از بهترین سالن های کنسرت در جهان ارائه می دهد. هر عضو مخاطب می تواند به لطف توزیع مکانی درک شده از منبع صدا ، از وسعت کامل صحنه لذت ببرد.

بی سر و صدا ، به عنوان کل خروجی 1455 وات ، 21 بلندگو به صورت جداگانه کنترل شده از جمله یک ساب ووفر فعال با تقویت کننده دیجیتال کلاس D با 400 وات ، سیستم مرکز دو طرفه و سطح کل دیافراگم بیش از 2500 سانتی متر مربع را معرفی می کنیم. توییت های روبان برای تولید مثل صدا با فرکانس بالا کاملاً واضح ، واضح و بدون تحریف با ثبات در سطح عالی استفاده شده است. کلیه محفظه بلندگوها کاملاً مطابقت دارند و پایه و اساس باس ، تعریف و دقت ضربه را از بین می برند. نتیجه ، یک صدای فضایی طبیعی و غنی از بافت ، حتی در حجم بالا است. به خصوص قابل توجه تجربه جدید صدای سه بعدی است که توسط بلندگوهای یکپارچه در ستونهای سقفی و با استفاده از یک الگوریتم سه بعدی ویژه ایجاد شده است.

یک عملکرد تصویری فوق العاده نیز هست. حاشیه لبه های بلندگو به رنگ سفید یا در ارتباط با روشنایی محیط استاندارد - یک انتخاب از هفت رنگ روشن شده است.

چندین گزینه مستقل برای پورشه پانامرا وجود دارد . یکی از این گزینه ها Burmester 3D Surround Sound System است. این سیستم برای کلیه سدان های جدید پورشه پانامرا ، از پایگاه تا پانامرا توربو در دسترس است. اگر تا به حال در کابین اتومبیل خود صدای با کیفیت کنسرت را می خواسته اید ، این سیستم صوتی برای شماست! در ادامه با پاورز همراه باشید تا در مورد آنچه درخور توجه است ، توجه کنید!

مشخصات سیستم صدای فراگیر Burmester 3D

با استفاده از سیستم صدای Sound Surround Burmester 3D Survival ، رانندگان سان خوزه و پالو آلتو بهانه ای برای یافتن پشت فرمان پورشه پانامرا پیدا می کنند. از ساعت ها سرگرمی با ساعات تفریحی لذت خواهید برد ، از مشخصات زیر:

  • 1،455 وات صدا
  • 21  بلندگو استراتژیک
  • ساب ووفر فعال با یک آمپلی فایر دیجیتال کلاس 400 D واتی
  • سیستم مرکز دو طرفه
  • مساحت سطح دیافراگم بیش از 387 اینچ مربع است
  • توییتر روبان

علاوه بر این ، محفظه بلندگو برای بدست آوردن پایه باس و دقت ضربه تنظیم دقیق دارد. سیستم حتی با استفاده از حجم بالا به صورت خمیده ، تعریف کریستالی را حفظ می کند ، و این به دلیل بخشی از بلندگوهای ساخته شده در ستونهای سقفی است. به علاوه ، در مد واقعی پورشه ، حتی مرزهای بلندگوها نیز در یکی از هشت رنگ قابل تنظیم است.

سایر ویژگی های قابل توجه برای پورشه پانامرا

برای رانندگان سخت پسند نیاوران چیزهای بیشتری وجود دارد که می توانند از فضای داخلی پورشه پانامرا لذت ببرند! در حقیقت ، تجهیزات سخاوتمندانه آن یکی از دلایلی است که Panamera از این رو مورد توجه منتقدین قرار گرفته است . در اینجا مختصراً به برخی از ویژگی های استاندارد و اختیاری آن می پردازیم:

استاندارد

  • سنگ فرش پانوراما
  • اثاثه یا لوازم داخلی چرمی جزئی
  • صندلی های جلوی برق 8 طرفه با گرمایش
  • صفحه لمسی 12.3 اینچی با پیمایش
  • اپل کارپلی
  • کانون وای فای موبایل
  • سیستم صوتی 10 بلندگو

اختیاری

  • فرمان قابل تنظیم قدرت
  • اثاثه یا لوازم داخلی چرمی کامل
  • صندلی های جلوی قدرت 14 طرفه با حافظه
  • کنترل آب و هوای چهار منطقه
  • سیستم صوتی بوز 14 بلندگو

فناوری Panamera را در پورشه Fremont امتحان کنید!

مشارکت Burmester با پورشه به سال 2009 میلادی برمی گردد که سازنده یک سیستم صدای فراگیر اختیاری را برای Panamera اصلی راه اندازی کرد. بنابراین درست به نظر می رسد که نسل دوم سالن چهار درب پورشه دارای سیستم صوتی Burmester از نوع دوم در لیست گزینه های خود است.

سیستم صوتی Surround Sound Survound جدید Burmester 3D دارای 21 بلندگو است که در فضای داخلی خودرو قرار دارند ، پنج مورد بیشتر از 16 بلندگو در Panamera اصلی.

ویژگی های کلیدی جدید شامل بلندگو در هر ستون A خودرو و استفاده از فناوری پردازش صدا Auro 3D است. قرار است با ترکیب این دو ، صدای سه بعدی بیشتری ایجاد شود که به گفته پورشه ، "یادآور بهترین سالن های کنسرت در جهان" است.

قدرت کل یک 1455 وات است و مجموع بلندگوهای کامل به شرح زیر است: چهار درایور باس ، هفت درایور میان رده ، دو توییت روبان و هفت توییت معمولی. ساب ووفر در قسمت عقب خودرو قرار دارد.

سیستم Panamera از نسخه های سبک تر و کارآمد تر توییترهای روبان ATM (Air Motion Transformer) سازنده استفاده می کند ، که ادعا می کنند نه تنها واقع بینانه بیشتری را برای سازها و صداها ارائه می دهند ، بلکه ظاهراً کیفیت صدای صوت سیستم های هندزفری و شنای را بهبود می بخشد. .

توسعه دهندگان از استفاده از پردازش سنتی صدای فراگیر استفاده شده در سینماها خودداری کردند و در عوض تصمیم گرفتند با Galaxy Studios در بلژیک همکاری کنند تا الگوریتمی را برای پخش موسیقی متناسب طراحی کنند. ادعا می شود که پردازش می تواند به طرز ظریف "صدای جلوی شنونده و حتی بالای شنونده را گسترش دهد".

Burmester همچنین شامل فناوری ویژه ای برای تقویت صدا برای پخش کننده های صوتی بسیار فشرده از طریق بلوتوث ، و همچنین یک عملکرد "صاف" برای گوش دادن آرام به درایوهای طولانی تر ، عملکرد سه بعدی متغیر و گزینه تمرکز صدا روی صندلی های خاص در ماشین است.

اگر در حال لمس و تشکیل رویای Panamera هستید ، سیستم جدید صدای Surround Survival Burmester 3D High-End اکنون در دسترس است ، با قیمت 4869 پوند برای Panamera 4S و Panamera 4S Diesel و 3846 پوند برای Panamera Turbo.

 

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش