Clicky

بهترین فن آوری های صوتی و روند اتومبیل در نمایشگاه CES 2020

بهترین فن آوری های صوتی و روند اتومبیل در نمایشگاه ces2020

ابندا به تاریخچه و گذشته این نمایشگاه رجوع خواهیم کرد

نمایشگاه بین‌المللی سی ئی ‌اس ( CES ) عبارت کوتاه شدهٔ (Consumer Electronics Show) به معنای نمایشگاه الکترونیک مصرفی می‌باشد. عمدهٔ کار این نمایشگاه عرضه نو آوری‌ها در زمینه تکنولوژی است. این نمایشگاه در ژانویه هر سال شروع به کار می‌کند. محل کنونی این نمایشگاه در درهٔ لاس وگاس ایالت نوادا در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این نمایشگاه بازید برای عموم ندارد و فقط با مجوز می‌توان وارد آن شد.

نمایشگاه بین‌المللی سی‌ای‌اس انجمنی جهانی برای افرادی است که می‌خواهند در صنعت فناوری به پیشرفت و شکوفایی دست یابند و خود را به دنیا و مشتاقان فناوری معرفی کنند. این نمایشگاه هر ساله در لاس وگاس برگزار می‌شود که بیش از ۴۰ سال به عنوان مکانی تأیید شده به مبتکران و فناوری‌های موفق خدمت می‌کند. این سکوی جهانی معرّف و پذیرای ابتکارات نسل‌های آینده در بازار خواهد بود.

یک انقلاب AV اتفاق در حال رخ دادن ، اما در اتاق نشیمن شما نیست. مطمئناً در  CES 2020با  صفحه نمایش ، هدفون و پیشانی عجیب و غریب شکمپانی الکسا کار می کرد ، اما برخی از عناوین واقعی در چهار چرخ پیدا شد.

از یک اتومبیل مفهومی سونی با 360reality audio ، تا یک سیستم بلندگو کمتر باشد از سیستم تعلیق Sennheiser / Continental ، گرفته تا یک سیستم infotainment LG با نمایشگرهای OLED قابل رویت ، فناوری AV در داخل اتومبیل بسیار لذت بخش است.

  •      سیستم صوتی DEVIALET PREMIUM 3D       

یکی از بهترین نسخه های نمایشی صوتی درون اتومبیل که ما از آن زیاد استفاده میکنیم ، Devialet بود. این متخصص صوتی فرانسوی نشان می دهد که چگونه تخصص آن در پردازش سیگنال می تواند صدای یک سیستم اصلی اتومبیل را بهبود بخشد - بدون تغییر سخت افزار. با استفاده از بلندگوهای استاندارد تنظیم شده در Audi Q5 ، ما به راز ویژه ی طراحی Devialet ایمان اوردیم

  •  مفهوم sony vision -s با صدای 360  

 غول ژاپنی در CES 2020 و نه فقط به دلیل تلویزیون های جدید سونی 8K که جهش بزرگی را ایجاد کرد بلکه. کانسپت خودروی آن Vision-S  باعث تعجب همه شد و طیف وسیعی از فناوری های موجود سونی را از سنسور دوربین تا صفحه نمایش صفحه تخت نشان داد. ما در اطراف سیستم عامل اتومبیل و تنظیم صدا Vision-S که دارای بلندگوهای کافی (33 عدد بود ، ما آنها را حساب کردیم) گشت و گذار کردیم تا نمایشی کاملاً قانع کننده از Sony 360 Reality Audio  را به ما ارائه دهند

  •  سیستم بلند گو SENNHEISER و CONTINENTAL  

Sennheiserبلندگوها را به طور کامل خاموش کردند تا از سیستم صدای داخل اتومبیل آن استفاده کنند. این سیستم دارای فناوری صدای Act2ated Continental است که از محرک های ویژه برای برانگیختن سطوح خاص داخلی خودرو برای بازتولید فرکانس های خاص استفاده می کند. این کار همزمان با پردازش Ambeo Mobility Sennheiser انجام می شود تا یک تجربه شنوایی همه جانبه و یک نمایش قدرتمند را ایجاد کند

  • سری عملکرد سیستم BOSE  (استفاده شده در شورلت کوروت STINGRAY )

بوز با تعدادی از آخرین سیستم های صوتی درون اتومبیل خود ، از جمله سیستم  Premium Sound خود برای رنو کلیو جدید ، سیستم شخصی Bose Personal Plus را برای نیسان جوک جدید و سیستم صدای بوز Surround Sound برقی ، ما را با یک تور راهنمایی همراه کرد. پورشه تایکان

ما همچنین با یک پیش نمایش دزدکی از سیستم صدا سری سریال عملکرد Bose برای کوروت استینگایر 2020 ، تحت طراحی و تست بررسی کردیم . این اتومبیل هنوز به طور رسمی به بازار عرضه نشده است ، اما ما به انفجار سریعی از بلندگوهای 14 اسپیکر آن با فناوری پیشرفته صحنه سازی و پردازش محیط اطراف Centrepoint 2 بر خوردیم که بدون اغراق عرض میکنم روح را از بدن بیرون میکشد.

  • HARMAN PERSONI-FI

در غرفه هارمن ، فناوری پیشرفته ای در زمینه اتومبیل وجود داشت که توجه ویژه ای به سکوی صوتی مبتنی بر ابر       Personi-Fi داشت. هارمن این را راهی برای ارائه تجربه های شخصی تر در گوش دادن به طیف وسیعی از محصولات از هدفون گرفته تا سیستم های صوتی اتومبیل می داند.

تنظیمات صوتی خود را در برنامه اختصاصی Personi-Fi قرار دهید و می توانید مشخصات خود را بگیرید و آن را در هر محصولی از جمله ماشین خود بارگذاری کنید.

هارمن همچنین با باز کردن قفل و بارگیری پروفایل های صوتی برای مارک های مختلف ، از توانایی خود برای تغییر شخصیت صوتی اتومبیل خود استفاده کرد. ما با استفاده از نمایشی که سیستم استاندارد به یک پروفایل صوتی خاص JBL تغییر یافته است ، ارائه شد. نتیجه تغییر فوری به یک شخصیت صوتی هیجان انگیز و قابل تحسین در عین حال پویا و رسا تر

  • مرسدس بنز AVTR

با الهام از موجودات زنده شده در جیمز کامرون در سال 2009)  فیس لیفت آواتار( تصور آینده نگرانه ای از چگونگی تعامل انسان با اتومبیل های خود ، از ارتباطات بیومتریک با استفاده از ضربان قلب شما ، به سیستم های منوی پیش بینی شده ارائه داد. گرافیک سه بعدی در ماژول صفحه نمایش خمیده آن.

  • MERIDIAN AUDIO  با LAND ROVER DEFENDER

چشمک بزنید و لندروردفندر جدید را که از روی غرفه کوالکام دور ریخته بود ، از دست می دهید. با رسیدن بهار / تابستان سال 2020 ، Defender  با ظاهر جدید می تواند مجهز به یک سیستم صوتی مریدین Surround از مرجع برتر سیستم های صوتی حال حاضر جهان با 15 بلندگو و 700 وات تقویت باشد.

این فناوری از فناوری صدای Merifian Trifield برخوردار است که می تواند یک سیگنال استریو بگیرد و آن را با کانال های مرکز و محیط اطراف برای یک صدای منسجم تر و غوطه ور تر ترکیب کند. سیستم جدید Infotainment  Pivi Pro با نام تجاری Defender همچنین شامل یک صفحه لمسی 10 اینچی و رادیو DAB است و می تواند همزمان از دو اتصال بلوتوث پشتیبانی کند.

  • صفحه نمایش LG

ال جی دارای چند فن آوری جالب در اتومبیل بود که در این نمایشگاه به نمایش در می آمد. اول ، ما با دید LG در مورد آینده Infotainment در اتومبیل تحت طراحی قرار گرفتیم. نیازی به گفتن نیست ، نمایشگرهای OLED به شدت نمایش داده می شوند ، از جمله صفحه نمایش داشبورد هیولا 23 اینچی ، یک مفهوم OLED قابل رول برای مسافران عقب و یک صفحه لمسی خمیده OLED با بازخورد هذیان برای کنترل منوها.

 

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش