Clicky

سیستم صوتی مرسدس کلاس C

 

شاید تا به حال از خود پرسیده اید که در هنگام خرید خودروی مورد نظر خود چرا به پرداخت هزینه بیشتری برای استفاده از سیستم صوتی ویژه رجوع کنید و از سیستم معمولی خود ماشین استفاده نکنید ، حال اینجا تیم پاورز بررسی هایی در این زمینه به انجام رسانده با ما در ادامه همراه باشید

اگر که قصد دارید مرسدس بنز جدید و براق را در نظر بگیرید ، می توانید طعم Burmester را برای کسری از قیمت بدست آورید. یک به روزرسانی صوتی Burmester به عنوان یک گزینه اضافی برای محدوده ها و مدل های مختلف از جمله S-Class ، C-Class و AMG GT فوق العاده اسپرت در دسترس است.

سیستم صوتی Burmester Surround Sound در مرسدس C کلاس 2995 پوند قیمت دارد و به عنوان بخشی از بسته بندی پریمیوم پلاس به بازار عرضه می شود که شامل سایر موارد خوب فناوری از جمله صفحه نمایش رنگی با وضوح بالا 8.4 اینچی ، روشنایی محیط ، Keyless-Go ، کنترل صدا و ... می باشد. آن لوازم جانبی اتومبیل باید باشد ، یک آفتاب شیشه ای پانوراما.

این کیت بسیار مناسب برای 2995 پوند است که باعث می شود سیستم Burmester ، حداقل روی کاغذ ، ارزش بسیار مناسبی داشته باشد

بلند گو ها

.

سیستم C کلاس دارای 13 بلندگو ، یک تقویت کننده نه کانال و 590 وات (7x50W ، 2x120W) به عنوان استاندارد است.

ترکیب های midrange / tweeter را می توان در هر چهار درب (گنبدهای کاغذی برای درایورهای میانی و گنبدهای فیبر برای صدای جیر جیر) مشاهده کرد و یک اسپیکر مرکزی در وسط بالای داشبورد وجود دارد. درایورها در پشت توری های بلندگو جذاب قرار دارند که با آرم Burmester قرار دارند.

دو بلندگو قفسه بسته کامل و دو بلندگو مجموعه اسپیکر را کامل می کنند.

کمترین فرکانس ها به کمک فن آوری مرئی مرسدس ، ساخته شده است که جاروها به جای درها در قسمت جلوی بدنه خودرو ساخته می شوند. این فن آوری برای افزایش فشار صدا از راننده و سرنشینان پا به عنوان شاخ های آکوستیک استفاده می کند

کنترل ها

پکیج Premium Plus به طور خودکار شما را به سیستم آنلاین Comand مرسدس ارتقا می دهد ، که ترکیبی از سیت ناو ، سرگرمی و اتصال آنلاین است.

تمام عملکردها از طریق صفحه نمایش با وضوح بالا اتفاق می افتد که از وسط داشبورد (کمی ناخوشایند) بیرون می زند.

لمس صفحه لمسی و جابجایی چرخ در کنسول مرکزی اصلی ترین نقطه ارتباط شما با سیستم است. به نظر می رسد چیزی است که شما می توانید از آن برای پارک موازی USS Enterprise استفاده کنید و اگرچه در مقایسه با برخی از سیستم های رقیب نسبتاً جالب به نظر می رسد ، اما احساس استفاده بیش از حد مهندسی و بیش از حد سرحال است.

هر دو چرخ و تاچ پد عملکردهای مشابهی را انجام می دهند و شما نمی توانید کمک کنید اما احساس می کنید تمام مراحل مختلف ساده و ساده می شوند.

این پد از یک سطح حساس به لمس به همراه دکمه ها برای حرکت در منوهای صوتی و تلفنی و دسترسی به هر کانال موردعلاقه ذخیره شده در سیستم استفاده می کند.

به هر دو حرکات تک و دو انگشت پاسخ می دهد. برای نشان دادن منوها ، می توانید انگشت خود را بکشید و با چرخاندن دو انگشت در جهت عقربه های ساعت یا ضد جهت عقربه های ساعت ، میزان صدا را تغییر دهید

تنظیمات

.

اکولایزر را روی صفحه نمایش ماشین بیاورید و مانند لباس جلوی آمپور Burmester ، با آرم Burmester و یک پوست آلومینیومی برس کامل لباس پوشیده شود. شیرین است ، اگر کمی پنیر باشد. از اینجا می توانید دزدگیر ، "midtones" و باس را تنظیم کنید.

علاوه بر این کنترل های صدای عمومی ، سیستم همچنین می تواند صدای فراگیر مجازی را از هر منبع ایجاد کند.

آن را روشن کنید و متوجه می شوید که از بلندای داشبورد برای بلند کردن صفحه شیشه ای ،، بلندای لطیفی در صحنه صدا از بالای داشبورد مشاهده می کنید.

میدان صدا عمق و جاداری بیشتری را که در آن سازها و آوازها نشسته اند به دست می آورد. مبادله ی از دست دادن تمرکز و استحکام ناچیز است ، اما ما با خوشحالی می خواهیم به هر دو گوش کنیم ، در حالی که برخی از آهنگ ها در واقع از پردازش اضافی اطراف استفاده می کنند.

همچنین می توانید بسته به تعداد افراد حاضر ، تعادل صدا در خودرو را تغییر دهید. این سیستم می تواند تنظیم شود تا صدا را به طور مساوی از طریق خودرو پخش کند ، یا می تواند صرفاً در جلو یا عقب متمرکز شود

کیفیت صدا

.

سیستم Burmester از حالت خاموش کاملاً متعادل به نظر می رسد. اکثر سیستم های داخل اتومبیل که ما آنها را گوش کرده ایم تمایل دارند که به شماره گیری باس احتیاج داشته باشند ، اما با وجود این مجموعه ممکن است احساس کنید که در جهت مخالف نیاز به ترفند وجود دارد.

Spin Macklemore و Ryan's Lewis ' Downtown و Burmeseter مجموعه تنظیمات آرمانی ، احساسات خوب را از این مسیر بدست می آورند. از لحظه ای که پیانو به زندگی می رسد و بیس لاین می افتد ، سیستم Burmester روی پای جلو قرار دارد.

سیستم مرسدس ، صدایی وسیع و مطبوع را ارائه می دهد ، که در آن آوازها کریستالی و شفاف شنیده می شوند.

سطح خوبی از جزئیات در کل وجود دارد - این رسا است و از زندگی در لبه نمی ترسید. برخی از سیستم های رقیب که از Meridian و B&W شنیده ایم تمایل دارند از طرف احتیاط گمراه شوند ، اما برش و قدرت و حس پویایی با این ترتیب وجود دارد که توجه شما را به خود جلب می کند.

در مقایسه با صدای سنتی Burmester ، سیستم داخل اتومبیل در قسمت انتهایی کمی نرم تر است ، اما هنوز هم درخشش  کافی وجود دارد تا علاقه شما را جلب کند.

تنها ناامیدی ما این است که نت های باس تمایل دارند کمی با صدای بلند بنظر برسند و از نظر شخصیت و اوج آنها شخصیتی متفاوت باشند. پایین ها چابک تر و مبهم تر هستند ، بنابراین عادت دارند که ریتم موسیقی را کنار بزنند

.

در طرح بزرگ گزینه های صوتی درون اتومبیل ، تیک زدن جعبه Burmester حس زیادی ایجاد می کند. این ممکن است سطح یکسانی از ارزش پکیج Excite Dynaudio برای فولکس واگن گلف را نشان ندهد ، اما دارای تعداد زیادی ویژگی اضافی برای خودرو است

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش