Clicky

بررسی سیستم صوتی bmw X7

 

BMW X7  دارای سیستم Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound  است ، که در حال حاضر یکی از مارک های مورد علاقه صوتی بسیاری از شهروندان میباشد . همچنین یکی از بهترین سیستم های صوتی اتومبیل در حال حاضر در بازار است.  تیم پاورز به اندازه کافی خوش شانس بوده که صدا را برای چند روز آزمایش کند ، بنابراین می توانیم یک بررسی صوتی صادقانه را برای شما به ارمغان بیاوریم.

X7 با یک سری 7 استاندارد ، بزرگترین اتومبیل  SUV در حاضر حاضر میباشد و تمام تجملات یکسانی را به اشتراک می گذارد ، بنابراین در ارتفاعی بسیار بالاتر قرار دارد و طول آن بیش از 5 متر است. دامنه قیمت پایه آن 72000 پوند است قدرت شتاب صفر تا صد آن بر روی کاغذ 4.1 ثانیه ، و واقعاً قابل توجه است که شامل یک موتور 5 لیتری V8 و یک فشار زیاد 523 BHP است.

 

چرا سیستم صوتی این خودرو یک سیستم منحصر به فرد میباشد؟

گوش دادن به موسیقی در حالی که رانندگی یکی از لذت بخش ترین کار هایست که ما روزمره از ان استفاده میکنیم پس باید برای گوش هایمان هم قدر راحتی خود احترام قائل شویم ، هر چیزی که می خواهید به آن گوش دهید اکنون به لطف امکاناتی مانند Bluetooth و Apple Car Play از طریق سیستم استریو ماشین شما کاملا امکان پذیر است.

این تنها تقاضای انتخاب موسیقی نیست که در حال افزایش است ، بلکه تقاضا برای سیستمهای صوتی اتومبیل با کیفیت بهتر نیز هست ، زیرا افراد به طور متوسط ​​بیشتر وقت خود را در ماشین می گذرانند.

BMW برای ایجاد سیستم صوتی Bowers & Wilkins همکاری کرده است تا اطمینان حاصل کند که هر مسافر BMW احساس دریافت و لمس موسیقی به دقیق ترین شکل ممکن را داشته باشد

آنچه ما واقعاً دوست داریم و جلب توجه میکند این است که Bowers & Wilkins تلاش کرده اند برای هر خودروی BMW یک سیستم صوتی موزون ایجاد کنند ، زیرا آکوستیک ها همیشه در هر اتومبیل متفاوت خواهند بود. برخلاف خانه ، جایی که باید خود برای قرار گیری سیستم صوتی به نحو حسنت تصمیم بگیریم ، در BMW ، آکوستیک به همان اندازه حائز اهمیت است که برای فضای مناسب باشد.

 مشخصات اصلی سیستم bowers & wilkins 

در X7 ، در مجموع 20 بلندگو وجود دارد که از طریق یک تقویت کننده  20 کاناله پرتاب استفاده می شود. هر بلندگو وظیفه سفارشی خود را در زمینه کار با فرکانس های خاص ، باس و سه برابر کردن دارد.

 

 

تقویت کننده این قسمت های جداگانه صدا را به یک کانال خاص ارسال می کند ، بنابراین شما می توانید تجربه بسیار نزدیک به واقعیت از درک و لمس موسیقی داشته باشید

در هر ستون A ، 2 توییتر گنبد الماس 2 * 25 متر وجود دارد که وظیفه ساخت صداها و فرکانسهای بالاتر را تا حد امکان را دارند.

 

آنها در واقع از الماس واقعی به دلیل نسبت سفتی به سبکی منحصر به فرد خود استفاده می کنند که آن را به عنوان یک ماده کامل صدای توییتر تبدیل می کند و همچنین جالب است که بدانید اولین بار است که الماس در سیستم صوتی اتومبیل استفاده می شود.

آنها از بهترین بلند گو و متمایزترین سخنران Bowers & Wilkins که تاکنون ساخته اند ، الهام گرفته شده اند ، Nautilus که بلندگو نمادی به ارزش 58000 پوند است. 

کوره ها از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده اند و آنرا الگوی اثر فیبوناچی می نامند که بالاترین شفافیت صوتی ممکن را تضمین می کند.

5 صدای ریز آلومینیومی در نقاط مختلف اتومبیل قرار دارد که از سری 800 آنها گرفته شده است که در استودیوهای Abbey Road واقعاً مورد استفاده قرار گرفته است.

همچنین بلندگوهای میان رده 7 100 100 میلی متری آرامید فیبر وجود دارد ، که این یک ماده فیبر بسیار مطمئن در صنایع نظامی و هوافضا هستند.

این بلندگوها حدود 80٪ از مواردی كه خطای صدا در موسیقی رخ می دهد را کنترل می كنند ، بنابراین آنها عناصر بسیار مهم سیستم بلندگو هستند. فیبر آرامید نویز را به حداقل می رساند و در نتیجه صدایی شفاف تر و طبیعی تر به وجود می آید.

یک ویژگی عالی که تیم پاورز تا به حال به آن بر نخورده بوده این است که بلندگوهای الماس در درهای جلو و عقب روشن هستند و شب ها باورنکردنی به نظر می رسند و زیبایی وصف ناپذیر این مدل را به حد اعلاء می کنند.

 

همچنین صدای ریز 4 40 40 میلیمتری را در بالای هر صندلی قرار داده شده است که می تواند صدای همه جانبه ای به همه افراد ببخشد. بلندگوهای بالای صندلی ها کاملاً نادر هستند اما برای غوطه وری بسیار مهم هستند.

سرانجام ساب ووفرهای 2 Rohacell وجود دارد. هر یک از آنها 21.7 سانتی متر عرض دارند و در زیر هر یک از صندلی های جلو قرار می گیرند. این صداها را با باسهای غنی عمیق خاتمه می دهد. Rohacell به دلیل تعادل ایده آل از سبکی و سفتی در بدنه های اتاق استفاده می شود و به ایجاد ماده ای مناسب برای باسهای محکم کمک می کند.

باس احتمالاً برجسته ترین ویژگی این سیستم صوتی هست و صادقانه عرض میکنم که هرگز قدرت باس آن را نشنیده ایم. حتی در حجم های بسیار بلند ، تهاجمی نبود و صدا را در هر چیزی تحریف نمی کرد.

همه این مؤلفه ها برای تولید کل 1475 وات جمع شده اند که برای سیستم استریو اتومبیل کاملاً حساس است.

کنترل موسیقی در x7

چندین راه برای شروع موسیقی در X7 وجود دارد. بلوتوث احتمالاً محبوب ترین روش برای استفاده بی سیم از دستگاه شما است اما اپل CarPlay نیز برای کاربران اپل وجود دارد.

اگر در اندروید هستید ، متأسفانه Android Auto وجود ندارد اما می توانید از طریق سیم کارت ماشین از بلوتوث وحتی Spotify ، Deezer یا Napster  استفاده کنید تا بتوانید با استفاده از سیستم سرگرمی اتومبیل ، از پخش موسیقی نهایت لذت را ببرید.

شما همچنین می توانید با استفاده از دستیار صوتی خود (Hey BMW)  کنترل صدا را انجام دهید اگرچه نمی توانید از این کار برای شروع موسیقی استفاده کنید ، اما کاچی به از هیچی !!!!!

تمرکز داشتن در رانندگی یک اصل است و شرکت بی ام دبلیو برای سهولت شما در استفاده امکان جست و جو موسیقی را در دستایر صوتی خود قرار داده است.

به طور کلی ، ما عاشق کنترل iDrive در تمام BMW هستیم. این پاسخگو و قابل اعتماد است.

حالت های گوش دادن به موسیقی

در کل 5 حالت گوش دادن وجود دارد ، همه آنها به گونه ای طراحی شده اند که تفسیرهای مختلفی از موسیقی ارائه می دهند.

در اینجا توصیه های تیم پاورز برای هر حالت وجود دارد:

استودیو - طوری طراحی شده است که دقیق ترین ضبط موسیقی در استودیو را به شما ارائه دهد. برای گوش دادن روزمره بهترین است

کنسرت 3D - صدا را پخش می کند که گویی در یک سالن کنسرت نشسته اید. بهترین استفاده برای موسیقی جاز و موسیقی کلاسیک.

 3 بعدی - خواننده را در جلوی صداپیشه قرار می دهد ، به گونه ای که شما در حال تماشای اجرای زنده هستید. بهترین برای اجرای زنده و آهنگ های صوتی سنگین.

Cinema 3D - گویی در سینما نشسته اید روی تجربه صدای فراگیر متمرکز است. بهترین استفاده در ترکیب با فیلم ، هنگام استفاده از صفحه نمایش

Lounge 3D - روی تجربه مسافران عقب تمرکز دارد. بهترین کار اگر می خواهید سیستم صوتی را به دوستان خود نشان دهید!

حال آیا این سیستم صوتی ارزش این همه خرج را واقعا دارد ؟

ما نمی توانیم از این واقعیت کنار بیاییم که سیستم Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound یک 3،200 پوند اضافی با BMW X7 است. شما باید تصمیم بگیرید و واقعاً متفکر باشید که آیا این هزینه اضافی راقبول میکنید یا نه.

متأسفانه ، ما نمی توانیم پاسخ دهیم که آیا این واقعاً برای همه ارزش دارد ، زیرا بستگی به این دارد که شما موسیقی را تا چه حد در زندگی خود حائز اهمیت میدانید.

اگر مانند تیم Smart Home Sounds هستید که در همه جا موسیقی گوش می دهید و نمی توانید در سکوت بنشینید ، در این صورت پول شما به خوبی در این سیستم صوتی سرمایه گذاری می شود. شما سیستم استریو این اتومبیل را در هیچ کجای بازار نمیتوانید به این قدرت و عظمت مشاهده و دریافت کنید.

البته 3،200 پوند مبلغ نسبتا زیادی برای هزینه کردن است چراکه میتوانید با این مبلغ یک سیستم صوتی بسیار حرفه ای را د منزل خود داشته باشید. اما به عنوان یک فروشنده محصولات صوتی ، ما می دانیم که مقدار تلاش و تحقیق R&D که به بلندگوهای Bowers & Wilkins می رود ، سختگیرانه است و قطعاً این سیستم صوتی مانند الماس درخشده است و از دیگر رقبای خود بسیار پیشی گرفته است.

BMW ماشین نهایی رانندگی را با سیستم صوتی نهایی Bowers & Wilkins ساخته است تا با آن همراه شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش