Clicky

سیستم صوتی پورشه 2020

 

 

کمپانی خودروسازی پورشه قبل از فرا رسیدن نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت آلمان، از جدیدترین نسل پورشه کاین رونمایی کرد تا هم به شایعات و انتشار تصاویر جاسوسی بیشتر پایان دهد و هم مقدمه‌ای برای نمایش عمومی این محصول در نمایشگاه بین‌المللی خودرو فرانکفورت آلمان فراهم کند. با توجه به تصاویر رسمی منتشر شده از این خودرو، به سرعت می‌توان به تغییرات ظاهری آن پی‌برد که عموماً در ورودی‌های بزرگتر هوا بر روی سپر و همچنین طراحی چراغ‌های جدید آن خلاصه می‌شود تا همچنان شاهد یک طراحی آشنا از محصولات پورشه باشیم که به نوعی وارد یک نسل کاملاً جدید شده است! هرچند در این میان سقف اتومبیل کوتاه‌تر شده و همچنین از رینگ و چراغ‌های عقب پورشه پانامرا اسپرت توریسمو بر روی نسل جدید پورشه کاین استفاده شده است. علاوه بر این‌ها، تغییرات بزرگ داخل کابین هم می‌تواند شامل یک کنسول مرکزی کاملاً جدید با ترکیبی از کلیدهای آنالوگ و دیجیتال، صفحه نمایشگر لمسی 12.3 اینچی با قابلیت اتصال به اینترنت، سیستم صوتی Bose & Burmester و همچنین شامل یک فضای بار بزرگ 770 لیتری در حالت استاندارد می‌شود.

برند پورشه مدتهاست که به دلیل تعهد خود به لوکس بودن و نوآوری پیشرفته ترین فناوری ، ایده آل شده است. سیستم های صوتی موجود در پورشه کاین 2018 تنها این تصور موجود را تقویت می کنند. از Sound Package Plus گرفته تا Bound® Surround Sound System و Burmester® High-End 3D Sound System Survival ، پورشه کاین اینجا است تا  SUV شما را به سالن کنسرت تبدیل کند. شما وضوح بکر را درک خواهید کرد و در کمال موسیقی کاملاً لذت خواهید برد.

 



 

 Burmester  سیستم صدای فراگیر سطح بالا

تجربه های عالی رانندگی مستحق تجربه های عالی صدا است. و این دقیقاً همان چیزی است که شما از Burmester ® ، یکی از معتبرترین تولید کنندگان صوتی ممتاز در سراسر جهان دریافت می کنید. به عنوان یک گزینه در تمام مدل های کاین ، سیستم صوتی Surround Sound High-End Burmester ® دارای فن آوری های پیشرفته ، فوق العاده سازش ناپذیر و بصورت دست سازمیباشد  سیستم برجستگی خود را مدیون جزئیات بی شماری است و در راستای یک هدف مهم: کمال در صدا.

سیستم صدای فراگیر BOSE® 

سیستم صدای فراگیر BOSE® دارای 14 کانال تقویت کننده است. کل خروجی: 710 وات. 14 بلندگو از جمله یک ساب ووفر جداگانه ، الگوی صوتی متعادل و بازتولید شده وفادار را تضمین می کنند. فناوری پیشرفته BOSE® SoundTrue کیفیت صوتی و پویایی بهتری را برای قالب های فایل فشرده مانند MP3 فراهم می کند. فناوری جبران صدای نویز AudioPilot نویز استاتیک را جبران می کند.

سیستم صدای survival burmester

بی سر و صدا ، به عنوان کل خروجی 1455 وات ، 21 بلندگو به صورت جداگانه کنترل شده از جمله یک ساب ووفر فعال با تقویت کننده دیجیتالی کلاس D 400 وات ، سیستم مرکز دو طرفه و سطح کل دیافراگم بیش از 2500 سانتی متر مربع را معرفی می کنیم. تجربه صدای جدید سه بعدی همچنین چشمگیر است ، که توسط بلندگوهای تلفیقی در ستونهای A و با استفاده از یک الگوریتم ویژه Auro-3D® ایجاد شده است. تزئینات گالوانیزه زیبا و آرم های Burmester on در بلندگوهای منتخب ، منحصر به فرد بودن  را برجسته کرده و هرگونه تمرین را هنگام همراهی با آهنگ صوتی کامل ، پررنگ تر می کند.

اگر 1،455 وات مانند یک رویا به نظر می رسد ، ما برای شما به سیستم صوتی رسیده ایم. که با داشتن 21 بلندگو به صورت جداگانه کنترل شده ، ساب ووفر فعال ، سیستم مرکز دو طرفه و مساحت سطح دیافراگم بیش از مربع بیش از 2500 سانتی متر مربع ، این سیستم صوتی برای ضرب و شتم است. با استفاده از توییتهای مخصوص ترانسفورمر حرکت هوا برای ایجاد صداهای خوب و بدون تحرک فرکانس ، همه چیز را با صدای بلند و واضح می شنوید که از طریق لس آنجلس در پورشه کاین حرکت می کنید. 

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش