Clicky

پاور امپلی فایر (Power Amp) چیست؟

پاور امپلی فایر (Power Amp) چیست؟

پاور امپ سیگنال های ضعیفی را که از میکسر می آیند افزایش داده و آنها را به سطح مورد نیاز بلندگوها می رساند. پاور امپ از ورودی سطح سیگنال پائین و خروجی با سطح بالا و احتمالاً یک پاور سوئیچ (Power Switch) و کنترل ولوم و نمایشگرهایی تشکیل شده است. پاور امپ استریو دو کانال فراهم می کند که هر کدام قادر به راندن بار بلندگوی خودش است. اطمینان حاصل کنید امپی با قدرت مناسب برای بلندگوها بخرید بعلاوه اینکه قدرت آن برای محیط شما به اندازه کافی باشد. بسیاری از بلندگوها بر اثر دریافت قدرت بیش از حد پائین، صدمه می بینند چرا که شکل موج های مقطع به بلندگوها آسیب وارد می کند. پس شما احتمالاً نیاز به امپی خواهید داشت که حتی تا 2 برابر توان بلندگوها را تأمین کند تا مطمئن باشید که قدرت مناسبی به آنها خواهد رسید. * این مهم است که شما بعد از نصب و تنظیم دستگاه ها در آخر امپ را روشن کنید و بعد از اتمام کار نیز امپ را بعنوان اولین دستگاه خاموش و از مدار خارج کنید.

کار ترمینال پل (bridged) روی پاور امپ چیست؟

مونو یا تک پل (bridged-mono) نیز خوانده می شود، در این حالت توان هر دو کانال خروجی امپلی فایر، جمع و بصورت یک واحد ارائه می شود. بنابراین امپ خروجی موثر بالاتری بصورت تک کانال واحد خواهد داد.

منظور از اهم خروجی پاور امپ چیست؟ (Ohms)

اهم واحد اندازه گیری مقاومت الکتریکی قطعات است و یکی از ویژگی های مهم پاورها و بلندگوها بشمار می آید. میزان مقاومت (اهم) پاور امپ دستگاه شما، اشاره به باری است که به اسپیکر ها می دهد و این مهم است که مقاومت امپ با بلندگو مطابقت داشته باشد.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش