Clicky

تاریخچه شرکت کنوود Kenwood

تاریخچه شرکت کنوود Kenwood

کنوود، (به انگلیسی: Kenwood) شرکت الکترونیکی ژاپنی است، (به ژاپنی : 株式会社ケンウッド) که دفتر مرکزی آن، در منطقه هاچی‌اوجی شهر توکیو، ژاپن قرار دارد.
کمپانی کنوود در سال ۱۹۴۷ توسط Kenneth Wood تاسیس شد. پس از گذشت بیش از ۶۰ سال، اکنون تبدیل به کمپانی شناخته شده در بخش لوازم صوتی ماشین شده است. بیش از ۷۵محصولات این کمپانی صادر می شود و توسط شرکت های متعدد تابع کنوود و شبکه های توزیع کننده در ۸۰ کشور به فروش می رسد.
مامی امکانات تولید کنوود متعلق به انگلستان، ایتالیا و چین است. مرکز کار این شرکت در همپشایر انگلستان واقع شده است و تمامی عملیات خود برای شرق دور را توسط پایگاه خود در هنگ کنگ انجام می دهد.
از دهه ی ۱۹۵۰ کنوود به دلیل تولید لوازم با کیفیت، قابل اطمینان و زیبا مشهور شد و متعهد شد که این استانداردها را در نسل های بعدی تولیدات خود حفظ کند.
هدف استراتژیک کمپانی کنوود، تشکیل بازاریابی محوری است و نیاز مشتریان امروز را در تولیدات نوآورانه و با کیفیت می داند.
سرمایه گذاری در بخش تحقیقات و طراحی این شرکت باعث شد تا کنوود رهبری خود در بخش لوازم آشپزخانه ی بسیاری از فروشگاه های اروپا را توسعه دهد.
در دسامبر سال ۲۰۰۶ گروه ماتسوشیتا با شرکت کنوود (Kenwood) برای فروش سهام خود از شرکت JVC وارد مذاکره شد که نهایتا‌ در سال ۲۰۰۷  شرکت کنوود بخش اصلی شرکت جیوی سی را خرید و به خود اختصاص داد ولی همچنان برند جی وی سی را بر روی محصولات این شرکت حفظ نمود.
امروزه شرکت کنوود در تولید رادیوپخش و بلندگو در ایران بسیار مشهور شده است. و بلندگو های ۷۱۸ معمولی و EX 718 این شرکت بازار خوبی پیدا کرده است.
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش