Clicky

آمپلی فایر ماشین های برتر در سال 2018

آیا میزان صدای ضبط خودروی شما ، برای شما مهم است ؟ آیا فکر میکنید که صدای موسیقی هنوز به اندازه ی کافی بلند نیست ؟ این به این دلیل است که ضبط های خودرو ، توان محدود و مشخصی دارند .اگر میخواهید که میزان صدای ضبط خودروی خود را افزایش دهید ، باید یک آمپلی فایر ماشین بخرید.

آمپلی فایر ها ، میتوانند ، بدون اینکه وضوح صدا پایین بیاید ، صدای ضبط خودروی شما را افزایش دهند.آنها ، وسیله ای عالی هستند که چیزیی غیر از ضبط های کارخانه ای خودرو هستند .اگر بلندگوهای جدیدی ، روی خودروی خود نصب کرده اید ، آمپلی فایر ها میتوانند ، میزان قدرت بلندگوها را افزایش دهند.

در حال حاضر ، هزاران نوع آمپلی فایر وجود دارد ، که برای راحت تر کردن خرید شما ، لیستی از بهترین آمپلی فایر ها ، برای ماشین هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند ، را معرفی کرده ایم.

مدلوزن (براساس واحد پوند)ابعاد (براساس اینچ)قیمت
BOSS AUDIO R1100M Riot4.83.9*12.6*13
R500X1D Prime5.42*6.8*8.5
 Pioneer GM-D860175*13*11قیمت این بلندگو را در سایت پاورز ببینید.
Alpine MRV-M500510.5*10*4.5
Kenwood KAC-M18041.43.1*5.9*6.8
 

آمپلی فایر ماشین BOSS AUDIO R1100M

دارای صدای بسیار بلند – برنده ی بهترین آمپلی فایر ی خودرو در سال 2018

boss car amplifier

حداکثر قدرت این آمپلی فایر ، 1100 وات است ، با آمپلی فایر ی Boss Audio R100M class A/B Monoblock ، مطمئن باشید که میزان صدای خودروی شما ، افزایش خواهد یافت. این آمپلی فایر ، بمی صدا را افزایش میدهد و گذرگاه های متغییر آن ، کمتر است. میتوانید به آسانی از راه دور ، ساب ووفر را کنترل کنید و میزان بمی صدا را به میزانی که میخواهید ، افزایش دهید.

این آمپلی فایر دارای ورودی های سطح بالا و پایین است که میتوانید به راحتی صدای ضبط خودروی خود را افزایش دهید.لوگوی BOSS ، رنگ پس زمینه ی آبی دارد که باعث میشود که ظاهر این آمپلی فایر ، شیک شود.

این آمپلی فایر برای کسانی که برای بار اول این آمپلی فایر را میخرند ، ارزش بسیار خوبی دارد.اگر با این آمپلی فایر ، درست کار کنید ، میتوانید تا 6 سال از آن استفاده کنید.

 

 آمپلی فایر ماشین Rockford Fosgate R500X1D Prime

rockford amplifier

آمپلی فایر ی Rockford Fosgate R500X1D Prime در دسته ی D  قرار میگیرد و دارای یک کانال آمپلی فایر است. آمپلی فایر های دسته ی D ، بسیار با کیفیت هستند و مصرف شارژ ، کمی دارند.

طیف فرکانس آنها ، بین 200 تا 250 هرتز است.میتواند با 2 اهم و 500 وات یا با 2 اهم و 300 وات ، کار کند.کنترل از راه دور (کنترل سطح پانچ) باعث میشود که شما بتوانید ، صدای موسیقی خود را تنظیم کنید و موسیقی خود را با میزان بمی صدایی که دوست دارید ، بشنوید.

دارای یک مبدل حرارتی آلومینیومی ، جلوگیری از اتصال کوتاه و جلوگیری از جریان بیشینه ، برای افزایش دوام است.

 

آمپلی فایر ماشین Pioneer GM-D8601

pioneer amplifer

طراحی جمع و جور این آمپلی فایر ، باعث نصب آسان آن میشود.آمپلی فایر ی Pioneer GM-D8601 ، ثابت کرده است که اشیای بزرگ میتواند در بسته های کوچک قرار گیرد و تا 1600 وات ، نیرو را تامین کنند ! این آمپلی فایر ، جزو آمپلی فایر های دسته ی   D  است و دارای متغییر LPF است.

Pioneer از تکنولوژی خاصی در آمپلی فایر های خود استفاده میکند ، بطوریکه اگر حرراتی را در داخل آمپلی فایر  ، حس کند ، سطح ورودی را افزایش میدهد تا دوام آمپلی فایر ، افزایش یابد.این کاهش خطر اسیب ، ناشی از قدرت بالای ورودی های آمپلی فایر است و به همین دلیل ، شما میتواند براحتی به چندین ساب ووفر ، وصل شوید.

با استفاده از تنظیم از راه دور ، بمی صدا را به میزان دلخواه خود ، تنظیم کنید.فیلتر گذرگاه متغییر پایین آن ، به شما این اجازه را میدهد که موزیک خود را جوری که میخواهید تنظیم کنید.

 

آمپلی فایر ماشین Alpine MRV-M500

alpine amplifier

این آمپلی فایر ی V-Power کم حجم است ، اما در هنگام استفاده ، باید پانچ شود.این آمپلی فایر در دسته ی D آمپلی فایر ها قرار میگیرد ، برای همین ،  در طی استفاده  از این آمپلی فایر ، بمی صدا واضح خواهد بود.

طراحی مدار و سینک حرراتی آمپلی فایر ی Alpine MRV-M500 ، به گونه ای است که بتدریج ، حررات را برای افزایش دوام و اعتبار ، کاهش میدهد.تکنولوژی تصحیح خطای داخلی دوگانه ی این آمپلی فایر ، باعث میشود که فرکانس بالا ، خش خش کم و یک عامل محرک عالی ، داشته باشید.این آمپلی فایر ، سیگنال ورودی را مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهد و این سیگنال را از طریق پردازنده ، مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهد و آن را دوبار ، تصحیح میکند.

این آمپلی فایر ، همچنین دارای یک منبع تغذیه ی MOSFET ، کنترل از راه دور باس  و یک فیلتر گذرگاه پایین متغییر است.

 

آمپلی فایر ماشین Kenwood KAC-M1804

kenwood amplifier

آمپلی فایر ی شماره ی پنجم ، آمپلی فایر ی Kenwood KAC-M1804 ، است.صفحه ی مدار پوشانده شده ی این آمپلی فایر ، علاوه بر استفاده در خودروها ، برای استفاده های دریایی و تمام وسایل نقلیه ی زمینی ، نیز مناسب است.این آمپلی فایر ی فوق العاده ی جمع و جور ، براحتی نصب میشود . این آمپلی فایر در دسته ی D  آمپلی فایر ها قرار میگیرد و میتواند تا 400 وات نیرو را تامین کند و طیف فرکانسی آن ، بین 20 تا 20000 هرتز است.

آمپلی فایر ی KAC-M1804 از منبع تغذیه ی MOSFET استفاده میکند و دارای طراحی سینک حرارتی نزولی است.ویژگی تغییر شکل سیگنال این آمپلی فایر ، باعث میشود که نیاز به یک منبع جداگانه کنترل از راه دور ، نداشته باشیم.

 

سرانجام تعیین بهترین آمپلی فایر ماشین در سال 2018

گزینه های زیادی در مورد خرید آمپلی فایر ها ، برای خودروها ، وجود دارد.لیست بالا ، بهترین برندهای آمپلی فایر ی خودرو، را معرفی کرد.توجه به نیروی RMS  باعث میشود که آمپلی فایر ، بتواند با بلندگوی ماشین ، تطبیق پیدا کند.تصمیم بگیرید که میخواهید آمپلی فایر ی شما ، چند کانال داشته باشد تا سیستم ی صوتی خودروی شما ، بتواند بیشترین صدا را تولید کند.

ما زمان زیادی را صرف بروزرسانی خودروی خود میکنیم ، پس سیستم صوتی خودروی خود را ارتقا میدهیم تا سرمایه گذاری خوبی در این زمینه انجام دهیم و سیستم صوتی مناسبی داشته باشیم .بخشی از این فرآیند بروزرسانی ، نصب آمپلی فایر است.راه های دیگری نیز برای بروزرسانی خودرو ، وجود دارد که تعدادی از آنها ، بسیار مقرون به صرفه است.

اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید ، ممکن است به بهترین مارک ساب ووفر و طبقه بندی سیستم های صوتی ما ، علاقه مند شوید و میتوانید به آدرس لینک های موجود در متن مراجعه کنید.

منبع عکس ها : Amazon.com

علیرضا گفت:
سلام من یه امپلی قوی میخاستم برای دوتا یا ۳تا میدرنج ده اینچ با دو یا سه سوپر توئتر شاید بعد بخام یه ساب دیگه اضاف کنم
بنده یه امپلی لئودیو ۱۰۰۰ار ام اس دارم برای جفت ساب
سابام هر کدوم.۴۵۰ وات ارام اس هستش برند اوریون
فقط شما یه امپلی خوب بهم معرفی کن با توان بالا و قددت بالا
اخه میخام سیستم سنگین جم کنم امپلی از برند خوب این چینیا نباشه که ساب و باند رو میسوزونه ...ممنون
عــلی ســـزاوار گفت:
با سلام خدمت دوستان خوبم.

من یه پخش پایونیر مدل DEH-S2050UI و یه جفت باند پایونیر TS-A6996S به روی خودروی ساینا بستم. قصد دارم یه آمپلی فایر واسه منظم شدن و ریتمیک شدن بهتر صدا بشم. خودم از آمپلی فایرMBacoustics مدل MBA-612S با توان 3030 وات و 4 کانال خروجی خوشم اومده البته مطمئن نیستم که خوب پوشش بده یا نه، شاید در آینده هم یه ساب بگیرم. نظرتون برای آمپلی فایر خوب و مناسب از نظر قیمتی چی هست.
با تشکر
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش