Clicky

کمپانی هارمن کاردون

کمپانی هارمن کاردون

دکتر سیدنی هارمن در اواخر ۱۹۳۰ برای شرکت دیوید بوگن کار می کرد که تولید کننده اسپیکر و سیستم معمولی بود او و یک مهندس به نام برنارد کاردون دریافتند که با اصلاحات و تغییرات ناچیز در  آمپلی فایر های بوگن می توانند وضوح مبهوت کننده ای به موسیقی ببخشند . در سال ۱۹۵۳ این دو نفر شرکت بزرگ هارمن کاردون را با سرمایه اولیه ۵۰ هزار دلار برای هر کدام تشکیل دادند .

دکتر سیدنی هارمن ( Sidney Harman ) و برنارد کاردون  ( Bernard Kardon ) در سال ۱۹۵۴ موفق به تاسیس یک کمپانی ﺑﯿﻦ المللی شدند که هدف آن ساخت تجهیزات صوتی با وفاداری بالا به صدا بود. چهار سال بعد کمپانی هارمن / کاردون (Harman/Kardon)  اولین گیرنده رادیوی استریو را در جهان تولید کرد و آن شروع موفقی برای این کمپانی تازه تاسیس بود.

 کمپانی هارمن / کاردون (Harman/Kardon ) موفق شد حق تولید رادیو  پخش های کمپانی های اتومبیل سازی بزرگی مثل لکسوس (Lexus ) ؛ بی ام و (BMW) ؛ تویوتا (Toyota) ؛ مرسدس بنز (Mercedes-Benz) و جنرال موتور (General Motors)  را در اختیار بگیرد.

هدف هارمن / کاردون (Harman/Kardon) این است که بهترین صدا را به راحت ترین شکل به گوش دوست داران موسیقی برساند و تمام نیروی خود را برای رسیدن به این هدف صرف می کند .

     در سال ۱۹۵۰ ، بنیانگذاران شرکت ، سیدنی هارمن و برنارد کاردن ، با ترکیب کردن یک تونر و یک آمپلی فایر، گیرنده ای ساختند که برای همه افراد – حرفه ای و آماتور- قابل استفاده بود.

   در هزاره سوم هارمن / کاردون (Harman/Kardon) اولین شرکتی بود که پورتهای ورودی و خروجی را در دستگاههای صوتی با رنگهای مشخص تعریف کرد . در آن زمان ، این شرکت ، پیشتاز در طراحی سیستم های صوتی استریو و کاست پلیر (Cassette Player) بود و کنترلی که به صورت خودکار یک سیستم سینمای خانگی را تنظیم کند را طراحی کرد . هم اکنون هرچیزی که شما از سیستم صوتی خود میخواهید ، هارمن / کاردون (Harman/Kardon)  آنرا به راحت ترین شکل در اختیار شما قرار میدهد.

هارمن / کاردون (Harman/Kardon) به علم متعهد است و از آخرین دستاورد های تکنولوژی در محصولات خود استفاده میکند . این شرکت هم اکنون در زمینه تولید سیستم های صوتی خانگی ، شخصی و کامپیوتر فعالیت می کند و محصولات پُر فروشی در زمینه کامپیوتر  و  Speaker Docks پایگاه صوتی ( IPad)  را تولید می کند و محصولاتی با طراحی فوق العاده را برای دوستداران موسیقی می سازد و سهم بزرگی در بازار سیستم های صوتی حرفه ای به خود اختصاص داده است . هم اکنون اسپیکر زیبای  Sound Sticks  در موزه هنرهای مُدرن نیویورک به صورت دائمی به نمایش گذاشته شده است .

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش