Clicky

کدام بهتر است مونو یا استریو؟

در رقابت میان ضبط مونو در مقابل استریو چنانچه تنها کیفیت صدای ضبط شده مورد بحث باشد ضبط استریو به راحتی برنده خواهد شد با این حال چنانچه مقرون به صرفه بودن سیستم عامل اصلی در نظر گرفته شود مونو برتری دارد.

بطور مشابه چنانچه در هدفون صدای مونو را در مقابل صدای استریو مقایسه کنیم استریو به دلیل تولید صوت با کیفیت تر برنده خواهد شد در حالی اگر سادگی طراحی سیستم مد نظر باشد صدای مونو پیروز این جدال خواهد بود.

انتخاب نمونه نیز به کاربرد خاص آن بستگی خواهد داشت در حالی که صدای استریو بهترین انتخاب برای فیلم، موسیقی ،و دیگر اشکال سرگرمی است برای سیستم های PA اسپیکرهای تلفن همراه و غیره مونو بهتر میباشد.

اکثر سیستم های امروزی استریو هستند و تمامی صدایی که میشنویم درست از آغاز آن به شکل استریو بوده است از این رو تقریبا برای بسیاری از ما برگشت به مونو غیر قابل تصور است بنابراین مونو و استریو دو تکنولوژی مهم صوتی هستند که هریک در دوران مدرن کاربرد خاص دارند.در اغلب موارد صدای استریو به طور کاملا واضح گزینه بهتری است و تنها در کاربرد هایی خاص و یا زمانی که هزینه و پیچیدگی سیستم عامل اصلی باشد صدای مونو ترجیح داده میشود

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش