Clicky

معیارهای انتخاب بهترین پخش صوت‌های اتومبیل

معیارهای انتخاب بهترین پخش صوت‌های اتومبیل

برای داشتن یک سیستم صوتی به یک هد‌ یونیت (Head Unit) که در اصطلاح به آن رادیو پخش، رادیو‌فلش و ضبط گفته می‌شود نیاز داریم. معیارهای مهمی که در انتخاب یک پخش صوت باید به آنها توجه کرد؛ امکان استفاده از سی‌دی، قابلیت بلوتوث، میکس تریکس، تنظیمات منو، آدیو پخش دمو‌دار و تعداد خروجی رادیو پخش است.

تنظیمات منو

یکی از مسائل مهمی که در موقع خرید رادیو پخش باید به آن توجه شود، تنظیمات منوی آن است. هرچقدر آپشن‌های منو بیشتر باشد از تنظیمات متنوع‌تری برای داشتن صدای با کیفیت برخوردارید.

آدیو‌ پخش دمو‌دار

دمو همان تکرار انیمیشن‌های کوتاه است. حتی بعضی از پخش‌ها قابلیت این را دارند که از اینترنت دموهای دلخواهتان را دانلود کنید. این کار باعث افزایش تنوع در انتخاب دموها می‌شود. رادیو پخش‌های نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای پایونیر و کنوود و جی وی سی (JVC) دارای دمو هستند.

تعداد خروجی رادیو پخش

یکی از مهمترین مساله‌ها در انتخاب بهترین پخش صوت اتومبیل، تعداد خروجی‌های رادیو پخش است. تعداد خروجی‌ها برای انتخاب یک رادیو پخش روی ماشین یکی از معیارها را به خود اختصاص می‌دهد.

پورت‌های ورودی

مسئله اساسی دیگر در انتخاب بهترین پخش صوت‌های اتومبیل پورت‌های ورودی آن است. یعنی اینکه دارای پورت USB ،Aux ،iPod ،iPhone، اندروید و … باشد.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش